{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

Olie på knaster HONDA {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg er ved at se på en magna V65 1100cc

Jeg har læst på nettet at der er et problem med at knasterne ikke får olie nok.

Nu snakkede jeg så med forhandleren om det, og han gav mig en længere historie om at det ikke passede.

Han fortalte at der engang havde været et problem med magna 750cc lige da den kom frem, derefter skulle honda have sendt besked rundt til alle forhandlere, og bedt dem kalde disse cykler tilbage, så fejlen kunne løses.
Men efter det blev der spredt rygter om at sådan var det med alle hondas motorer, og man skulle holde sig fra dem. Han påstod at der aldrig nogen sinde havde været det problem med 1100cc motoren. Ydermere tílbyder han et års garanti på hele cyklen..

Hva har jeg her, er det sandt eller en historie fra de varme lande?

Mvh
Martin Jensen



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olie på knaster HONDA
  • #3   7. aug 2008 De første VF1000/750 og 500 var ramt af det. Og ja, Honda tilbagekaldte dem for at få skiftet oliekanalerne. På 1100-eren er det ikke et kendt problem. Og 26 år efter de første VF'ere kom frem, er de stadig kørende.
    Men gode VF ejere passer på deres maskiner, ved at holde olieintervaller, kun bruge god olie og originale oliefiltre.


  • #4   7. aug 2008 Så behøver jeg måske slet ikke være så bange for at købe sådan en 1100.

    Lider den af andre svage punkter?

    Hvor mange km kan man forvente at sådan en motor kan klare før den begynder at blive "træt".


Kommentér på:
Olie på knaster HONDA

Annonce