1.442 visninger
|
Oprettet:
billigere forsikring hvis mc er ældre? {{forumTopicSubject}}
Hey folkens og nybegynder som mig selv ville lige høre om forsikringen er billigere hvis mcen er ældre f.eks en maskine fra 80erne
eller hvad tror i det bare sådan ca. koster for en nybegynder som mig hvis jeg skal havde mig en 250 ccm maskine til at starte med og det skal være ansvarsforsikring.
Lige øjeblikket låner jeg min fars suzuki gn250 og er blevet vant til at køre på den. Jeg vil gerne havde billig forsikring. Hvis i har nogle ideer eller nogle forslag må i meget gerne dele dem:D
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 254
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 667
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.301
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
Er den over 25 år kan mc'en klassisk forsikres. Er den over 35 år, kan den veteranforsikres.
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.301
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.301
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.301
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.301
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 714
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.301
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Der er faktisk ikke andet at gøre, end at spørge sig for hos de enkelte selskaber.
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 572
Men du må ringe rundt og spørge, når det kun er ansvar er det ikke så dyrt.
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.301
billigere forsikring hvis mc er ældre?