Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vmax
  • #1   28. sep 2008 Hej Dan.

Enten har folk selv alkeret dem eller de er falmede, tror jeg. MEner ikke der er lavet en special udgave af vmax'en eller noget...

Allan :o)

• #2   28. sep 2008 Har jeg aldrig hørt om før

Julle

• #3   28. sep 2008 har lige købt en vmax fra 88 som ser sådan ud og ikke at den ikke er fed nok men undrede mig bare hvorfor.
    må så sige at jeg har set nogle af de vmax,er der køre i usa se sådan ud om det så har noget med det at gøre aner jeg ikke men om ca. en uge bliver den oprettet herinde så ka i jo selv se.

• #4   28. sep 2008 Kan det ikke være noget med om det er den droslede udgave eller den "rigtige" ? ikke sikker, bare et gæt

• #5   28. sep 2008 altså den jeg har købt er v bost med 140 hk

• #6   28. sep 2008 men den er også lavet i en droslet udgave med 100 eller 120 hk som er den eneste der blev solgt officielt i dk, din er så den rigtige med de legendariske 145 hk og v-boost og jeg skal komme efter dig, men ved ikke om det er det

• #7   28. sep 2008 Ikke lavet i en droslet udgave som sådan, men nye emissionskrav i 1991 gjorde at Vmax'er til Europa fik fjernet boosteren for at kunne overholde kravene. Effekten faldt dermed til 125hk mener jeg det var... Inden da var modellen med booster solgt i Europa også.
    Senere modeller kom så igen op på 145hk, dog uden at være nær så underholdende som modellen med booster.

Grå lak har jeg aldrig set på en original motor, og har set en del af dem smiley

• #8   28. sep 2008 Vmax findes i flere udgaver for at leve op til emonissionskrav hist og her og i nogle lande også forsikringsmæssigt,selv de cykler der er eftermonteret med v-boost yder ikke max,der skal bla også skiftes knaster,ikke at de er umiddelbare forskellige der er blot en lille forskydning i åben/lukketid,cykler med v-boost som standard yder fra 140 til 148 hk,den med motorfarven har jeg aldrig stødt på før.

• #9   29. sep 2008 ok kan så fortælle at efter lidt efterforskning at den tidligere ejer af denne vmax jeg har købt har fået motoren glasblæst og lakeret så der var mere harmoni i farve og stell men som sagt så kan i selv se når den bliver oprettet i næste uge

• #10   29. sep 2008 Okay,jamen så var der jo en forklaring på det;-) men iøvrigt tillykke med dyret,det fortryder du ikke

• #11   30. sep 2008 jo tak julle glæder mig vildt til jeg må hente svinet

Kommentér på:
vmax

Annonce