545 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

AGV hjelmform i forhold til Shoei AGV hjelmform i forhold til Shoei

Halløj

Nogen der kan svare mig på det?

Skal nemli ha købt mig en ny hjelm her engang. Har prøvet nogle arai hjelme, og de sidder lidt "mærkeligt" på mit hoved. Men shoei de sidder kanon, men nu har jeg så fundet en AGV hjelm som jeg synes er ret fed..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AGV hjelmform i forhold til Shoei
  • #1   28. okt 2008 Du svarer næsten selv på dit spørgsmål , Prøv en AGV og sammenlign med Shoei . Den eneste måde at finde en hjelm der passer er at prøve...

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #2   28. okt 2008 Som Mikkel siger.

Hjelm køber man IKKE uden at prøve den først...!

• #3   28. okt 2008 Ja det ville selvfølgelig være det bedste. Men der er ikke rigtig nogen der forhandler AGV i mit område.

• #4   28. okt 2008 Som de andre siger. Man skal købe den hjelm som passer bedt til ens hoved.

Har selv tidligere haft en Shoei Z-One som jeg var rigtig glad for og som sad godt. Nu har jeg købt en Arai Viper som sidder endnu bedre på mit hoved en Shoei'en, så den er jeg naturligvis endnu gladere for. Go figure smiley

Med andre ord. Det er individuelt, så bare prøve en masse forskellige hjelme. God fornøjelse.

• #5   28. okt 2008 Tak for svaret smiley

Ja så er der jo ikke andet for end jeg lige må ud og køre en dag, og så lige prøve noget forskelligt.

• #6   28. okt 2008 Jeg har en Arai Viper, den er jeg meget glad for... den sidder rigtig godt... Det eneste er at de sidedæksler er noget skrammel, som nemt kan knække når man skal skifte visir... så jeg overvejer at købe en hjælm mere, så er jeg fri for at skifte... :o)

• #7   28. okt 2008 Nicolaj smiley L

Okay, ja de shoei hjelme jeg har prøvet sad os rigtig godt. Så har lidt på fornemmelsen at AGV's pasform ikke lige er mig. Men det skal da prøves.

Niels ( Tjæreborg )

He he.. Der er en der har penge nok hva? smiley

• #8   28. okt 2008 Arai og Shoei passer på mit hoved, men AGV'en sidder forfærdeligt.

Men nu er der jo flere forskellige skalmodeller og skalstørrelser inden for hvert mærke, så prøv endelig først!

- P. Bruun

Kommentér på:
AGV hjelmform i forhold til Shoei

Annonce