Indlæser...
Sortering
tjek min onkel bike :P den er nice ja nu syntes jeg lige i skulle tage et smut forbi min onkels bike den har 750 cc og ja bare tjek den ud og giv en stemm...
Generel diskussion
Oprettet:
14. jun 2004
Visninger:
438
Tjek min cykel... ....der er nye billeder :-)
Generel diskussion
Oprettet:
13. jun 2004
Visninger:
312
VAMPIRE udstødning Er der nogle, der ved hvor jeg kan købe en udstødning til en suzuki GS500 Jeg kan ikke få fat i en laser udstødning da...
Generel diskussion
Oprettet:
12. jun 2004
Visninger:
2.768
RPM tæller til Honda bol-dor Hej er der nogen som ligger inde med dele til en gamle Honda bol-dor, jeg skal bruge omdrejnings tæller og det plastik ...
Generel diskussion
Oprettet:
11. jun 2004
Visninger:
319
DYNO JETKIT Jeg bestiller nok et dyno jet kit over nettet, men så mangler jeg et godt sted som kan sætte det på, og dysse korrekt, ...
Generel diskussion
Oprettet:
10. jun 2004
Visninger:
588
manual Yamaha DT 175 hey jeg mangler en manual til en "Yamaha DT 175".. nogen der har en liggende eller ved hvor jeg kan få fat i en ? ? ...
Generel diskussion
Oprettet:
10. jun 2004
Visninger:
1.361
fed film en rigtig griner så pas på derude (link fjernet)
Generel diskussion
Oprettet:
10. jun 2004
Visninger:
534
syn har tænkt på at bygge en chopper... hvad siger de ved syn hvis der er kommet upsidedown forgaffel og fælge fra en race...
Generel diskussion
Oprettet:
7. jun 2004
Visninger:
524
Valg af hjelm
Generel diskussion
Oprettet:
7. jun 2004
Visninger:
764
Info om Yamaha YZF600R Thundercat Hejsa.. jeg er helt ny herinde og indtil videre kun ved at tage et MC-Kort.. :) -Men derfor har man jo været ude og ...
Generel diskussion
Oprettet:
7. jun 2004
Visninger:
631
forhandlere hvor kan man finde en billig mc som yder rimlig hk og det hele bare gi mig nogle links til forskellige forhandlere hvis...
Generel diskussion
Oprettet:
6. jun 2004
Visninger:
494
MC KLUBBER I KBH OMRÅDET Hejsa. Jeg drøner rundt i KBH, men overvejer en MC klub, da de fleste jeg elelrs kører med bor i Jylland. Nogen s...
Generel diskussion
Oprettet:
4. jun 2004
Visninger:
354
Afgift tilbage??? Er der nogen der har prøver at få afgiften tilbage på en mc, er ved at flytte til sverige, og vil meget gerne have min ...
Generel diskussion
Oprettet:
4. jun 2004
Visninger:
502
Honda CBR 1000 F Er den en der hved om den originale udstødning, fra SC 21 passer til en SC 24 Steen
Generel diskussion
Oprettet:
4. jun 2004
Visninger:
435
Flyvetur på 53 Meter Den sidste Idiot er ikke født endnu.. Var ude og køre med min kammerat igår, hvor vi så på et tidspunkt kørte bag en bi...
Generel diskussion
Oprettet:
3. jun 2004
Visninger:
1.371
hvor? hvor lang er en yamaha yz 125cc?? Håber der er nogen som ved det..
Generel diskussion
Oprettet:
2. jun 2004
Visninger:
484
hjæÆÆlpe miG.. vis jeg monterer en potte på min cykel (Suzuki GSX250R) og kun lyd potten skal den sa dyses om under alle omstændighede...
Generel diskussion
Oprettet:
2. jun 2004
Visninger:
537
Hurtig MC? Nogle der ved hvad den hurtigste std MC køre? Og hvilken det er? =) Kom lige til at tænke på det..
Generel diskussion
Oprettet:
1. jun 2004
Visninger:
1.786
suzuki gsx-r 250 Er der nogen der kan oplyse mig sædehøjden på en suzuki gsx-r 250 ?? Og om der findes andre cykler med en tilsvarende l...
Generel diskussion
Oprettet:
31. maj 2004
Visninger:
379
Cykel computer på MC Hejsa Har hørt der er flere som monterer cykel-computer på MCén. Hvor monterer I den henne så den blive skjult bedst m...
Generel diskussion
Oprettet:
31. maj 2004
Visninger:
616

Annonce