Harley Forum

Harley Forum

Medlemmer: 339
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Harley-Davidson Formula+
  • #1   9. mar 2012 Min erfaring på de lidt ældre sportstere er, at man kun kan bruge det originale trans fluid. Ellers får man et fandens bøvl med koblingen. Om det er det samme på evo ved jeg ikke, men ville ikke tage chancen.
    mvh.

• #2   9. mar 2012 Du kan jo bare bestille det org på nettet så kommer det lige til døren smiley

• #3   9. mar 2012 Ville bruge det HD anbefaler,om jeg så skulle hente det af røven til:-)

• #4   9. mar 2012 Har egentlig også bestilt noget, men det er bare fordi jeg gerne vil have smidt svinet til syn og få nogle plader på den... Så det var egentlig tænkt som en løsning til 30 km kørsel, eller noget i den stil smiley

• #5   9. mar 2012 Den drypper nemlig lidt gearkasse olie fra kædejusteringsskruen, så ham jeg snakkede med fra CAPS, mente det højst sandsynligt var en fiberskive som skulle skiftes... Den har de så åbenbart ikke på lager, så den sender de med olien når de engang modtager den skive.

God weekend til folket smiley

• #6   9. mar 2012 du kan osse resikere vis det er for kert at det mætter dinne koblingsplader også plader de glatte også fedter den kobling det er ikke fedt så du må nok ud og køre efter det eller vent. det er da osse for koldt til at køre i nu smiley

Kommentér på:
Harley-Davidson Formula+

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce