YESSSS!!!, så kører den igen!! :-) :-) YESSSS!!!, så kører den igen!! :-) :-)
Far er meget glad i dag!
Har lige hentet cyklen efter at den er blevet lavet - og den kører nu som en drøm! Fik kørt hele sjælland rundt i dag og har nu ondt i hele ansigtet af at smile så meget at min hjelm nær var ved at flække over i to...
Det viste sig at det heldigvis bare var benzinpumpen der var røget af, så den lå og hoppede rundt oven på motoren... Helt utroligt! Vi var ellers næsten 100% sikker på at den motor var totalt afskrevet, sådan som den lød! Men ok 1/2 kg jernklump der ligger og danser rundt oven på en motor som hoster og hakker... det lyder bare meget mere skidt end det egenlig er!
PS Beklager at jeg fik det pustet op til mere end det var i mit tidligere indlæg. I skal have stor tak for hjælpen, med at lede efter ny motor/finde ud af hvad det kunne være osv.!
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.023
Hvad måtte du gi' for et nyt hjerte?
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.023
Efter som jeg får prøvet flere og flere forskellige cykler bliver jeg bare mere og mere glad for szr'en. Har endnu ikke fundet noget der er til at betale, som styrer lige så godt og som også har bare en smule bundtræk.
Var ude at køre på de snoede med "SV Riders" i fredags. Super fed tur! Havde trods de få hk ingen problemer med at følge med. Det der tabes på de lige stykker henter man jo bare i svingene...
YESSSS!!!, så kører den igen!! :-) :-)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside