720 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Lanzarote - mc-leje? Lanzarote - mc-leje?

Hej MCG

Jeg smutter snart til Lanzarote, og jeg satser på at leje en mc til at køre lidt rundt på dernede. De eneste priser jeg har fundet på nettet er 60 euro for en dag, det er dobbelt så dyrt som for en bil, og det er kun en 125 ccm.

Så jeg ville lige høre om der er nogen herinde der har gjort sig nogle erfaringer, også med hensyn til hjelm-leje?

Mvh. Rune

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lanzarote - mc-leje?
  • #1   6. jan 2006 He he... Jo tak.

Kunne nu være rart med lidt flere kubik, men en Honda Transalp 650 koster 100 euro for en dag... smiley

Mvh. Rune

• #2   6. jan 2006 Jeg var på Grand Canaria, og der kostede det mere end at leje en bil ca 2 gange prisen af en SEAT Toledo!!!

Det er vildt dyrt ;(

Go jagt

/Andreas

• #3   6. jan 2006 Vi var på Lanzarote i Oktober. De fleste motorcykler der blev lejet ud dernede var firehjulstrækker. Hvilket også må være sjovt at køre på hvis man kommer op på vulkanerne (som er overalt på Lanzarote).

Ellers var det mest cruiseragtige maskiner man så dernede - og ikke i den mest imponerende stand.

Tror ikke at Lanzarote er stedet at tage ned hvis man søger to-hjulede oplevelser.

/Pia

• #4   6. jan 2006 ha ha - ser lige hvad jeg har skrevet. Det var ikke firehjulstrækkere, men de der 4-hjulede motorcykler der var dernede. HVa' er det nu de hedder?

• #5   6. jan 2006 Ok, tak for svarene smiley
    Kan være jeg bare giver efter og lejer en madkasse... eller en ATV smiley

Mvh. Rune

Kommentér på:
Lanzarote - mc-leje?

Annonce