{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

efterløn {{forumTopicSubject}}

mød først lars gudmand pedersen : mød en efterlønner

lidt nede i rækken

http://www.dr.dk/odp/player.aspx?http://www.dr.dk/odp/ActivateLink.html?uniqueid=359469&mt=newstab&st=news_TVAvisen&furl=http%3A//www.dr.dk/odp/default.aspx%3Ftemplate%3Dnyhed%26guid%3DDR1201003212100%26back%3D%252fodp%252fdefault.aspx%253ftemplate%253dnyheder%2526day%253d0&surl=http%3A//geo.dr.dk/findLocation/%3Fid%3D359469%26ListType%3Dnyheder%26location%3DNone%26uri%3Dhttp%3A//www.dr.dk/extention/playWindowsMediaODP.aframe
og med ham i mente fare alle vores levebrøds polittiker så i flæsket på denne ordning, sidst
(link fjernet)

og jeg kan da god forstå når man aldrig har lavet andet end sedet på sin flade røv og det værste man kunne opleve var at klisteret på taburetten opløses
så kan det måske lidt svært at forstå at der rent faktisk er nogen der dagligt må tage smertestillende for at klare jobbet og dissse mennesker måske kan få nogen få tålelige år med denne ordning.
altså det jeg brokker mig over er at personer der forøvrigt har 4 MÅNEDER sommerferie og der ikke magter at passe deres job pga. familie ferie kan side og fratage de berørtes sidste lys for enden af tunlen.
hvis de vil spare kan de starte med minister pensioner folkevaltes studie rejser
kunst støtte af en hver art osv.

og undskyld det sure opstød

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  efterløn
  • #1   15. apr 2010 Ja - HØRT!!! Fyr udenrigsministeren, og alle andre UDUELIGE politikere der ikke er det papir værd deres lønseddel er skrevet på...

Der er valg om 1½ år, OG VI HUSKER....

• #2   15. apr 2010 Hahaha Claus V.H: Der er valg om 1½år.......nuvel og hvad skulle det så hjælpe ?? Du er vel da ikke så snot naiv at du tror et skifte til rød stue ændrer en skid ?? Kan lige forestille mig Taske Helle som vært for et topmøde :-))) Eller Villy Sønløs som udenrigsminister ??
    Nej med mindre vi skifter HELE systemet, incl. embedsmænd og lobbyister ud, så er danmark på vej lige lukt i afgrunden !!!

Som diskuteret i dette indlæg http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=138173

Nej et land der er så lille som vores burde slet ikke have et folketing....det burde drives af profesionelle økonomer, folk der ved hvordan man får handlet sig til overskud, som kan gennemskue sygehusenes snylteri, offentlige instansers uanede fråds og sidst men ikke mindst folk som skal præstere et resultat for at beholde deres job.

• #3   15. apr 2010 ENIG Rene !!

• #4   15. apr 2010 Konklusionen må så være: UD MED DE FOLKEVALGTE ??

• #5   15. apr 2010 DK skal selvfølgelig ikke drives som et firma hvor det er økonomerne der bestemmer...... Det er jo netop den slags firmaledelse der har skabt elendige vilkår for så mange, og en endnu mere ulige fordeling af goderne......

Et land/firma skal selvfølgelig drives af personer der også kan se forbi økonomien og finde det rigtige kompromis imellem overskud og befolkningens/arbejdernes behov....

Husk på at økonomerne jo bare lukker eller sælger stumperne hvis et firma går dårligt....

• #6   15. apr 2010 Et land/firma skal selvfølgelig drives af personer der også kan se forbi økonomien og finde det rigtige kompromis imellem overskud og befolkningens/arbejdernes behov....

Og det mener du vores 178 folkevalgte kan gøre ?? De gør jo mildest talt et elendigt job og det har intet at gøre med hvem der er statsminister og hvem der er i opposition.
    Nedskæringer nedskæringer nedskæringer i samme åndedrag som vi pøser penge ud af landet til at hjælpe alle andre.
    Og samtidigt gør vi det så, så besværligt som muligt dem som har pioneer ånd ved at påføre dem så høje beskatninger afgifter og moms at de vælger at andet sted og være.

Nej systemet har spillet fallit og hvis der ikke er nogen der tøt og hive håndbremsen og vende skuden, så er der kun en vej !!

• #7   15. apr 2010 Kim

Jeg har på ingen måde antydet at vores folkevalgte magter opgaven. Jeg synes ligesom dig og mange andre at folketingets virke lader meget tilbage at ønske.....

Men det er absolut ikke løsningen at give mere magt til økonomer og direktørtyper der kun har afkastet for øje, uden hensyntagende til den menneskelige faktor....

Idag flytter firmaer jo rask væk deres produktion til andre lande hvis de mener de kan hæve deres overskud ad den vej... Ikke fordi de ikke kan tjene penge ved at producere i DK, men blot fordi de vil tjene mere.... På den måde lades en masse mennesker i stikken, og tendensen bliver også at arbejderne ikke er loyale overfor deres firmaer længere...... Så skal "koen" bare malkes, da den jo alligevel bare snart dør...... Meget kedelig tendens....

Så vi må konstatere at koldblodige økonomer og administrerende direktøre har drænet masser af sunde firmaer for saft og kraft, i og med de ikke har regnet den menneskelige faktor med i deres handlinger.

• #8   15. apr 2010 enig med keyser her.

det andet ville sku være endnu værre end nu.

• #9   15. apr 2010 Rene B
    jeg har abselut intet imod at lars får lidt møndt i efterløn
    jeg tror bare vores politikker ser alle efterløns modtager i sådan en fin form som lars jo entligt er, og det er ikke sådan alle efterlønsmodtager´s helbrede er.
    og den der med at fyre hele regeringen den er jeg med på. det er skuda ondsvagt at vi har en flok politikker der sider og laver love og forordninger der aligevellet ryger i eu domstolen og bliver omstødt hvofor fan skal vi betale til to regeringer ;o)

og så ansæt nogen jurister til top løn de vil garanteret efter et par år hente deres egen løn hjem 100 foldigt når de har sat sig ind i alle eu´s love og forordninger ;o)

og det der med ulands støtten.
    ja undskyld mig men jeg har snart den opfattelse at det der med at holde afrika røv oppe er lige så dumt som at holde liv i en gammel syg hund det er sku ikke for hundens skyld at den ikke får fred
    og nu har vi støttet og støttet siden jeg var dreng og det hjælper ikke en tødel så lad dog afrika få fred.

men helt ærligt så går det den forkerte vej inden for de sidste par år har jeg været i firmaer der tilsammen har fyret over 300 mand så selvfølig bliver vi nød til at spare på de ofentlige udgifter og få gang i møllen igen men hvordan?

hva med skattefrihed til firmaer og så bare brutoskat på løndarbejdet ?
    og mer bruger betaling ??

• #10   15. apr 2010 ib- man ku starte med at fjerne alt der hedder fradrag... så ville skatten være et noget lettere overskueligt regnestykke og det ville fjerne nogle af de mulighedder der er for at folk nemt snyder.

Kommentér på:
efterløn

Annonce