{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.199 visninger | Oprettet:

Hvordan betaler jeg på ebay.uk? {{forumTopicSubject}}

Ja sad og skulle handle for 2 gang på ebay idag. (Den første gik helt fin) Og da jeg går til payment, får jeg ikk gået ind i paypal, men sætter kryds i den der hedder creditcard, fordi jeg tror den fører mig ind i paypal, men det gjorde den ikk, og nu aner jeg ikk hva jeg gør for at betale?
Håber der er en der lige har styr på det pis der smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan betaler jeg på ebay.uk?
  • #2   14. jul 2011 Ja der står Paypal, også står der 4 andre muligheder nedenunder.. og jeg fik taget den nederste hvor der står creditcard..
    Og i my ebay, står der: I need to pay for 1 item.. ,Men hvordan gør jeg det?! Jeg kan ikk gå ind på annoncen og købe den igen?


  • #3   14. jul 2011 Hvis det er en privat person, så send ham en mail via Ebay, og få oplysninger om betaling.
    Hvis det er et firma, så plejer de at sende besked om bank og betaling.
    Husk at få oplysning om pris på fragt, da den opgivne pris altid kun gælder det aktuelle land.


  • #4   14. jul 2011 Det er et motorcykel ophug i england, så det er et firma.. Har prøvet og skrive til dem, så der er vel ikk andet og gøre end og vente og se.. Og ja havde dog sørget for at skrive med dem inden for at få fragten og vide.. Bare typisk at man laver sådan en fejl.. smiley Er jo lidt mere tryg med at bruge paypal, men når man først har godkendt det andet kan man åbenbart ikk gå tilbage og bruge paypal istedet for..

  • #5   14. jul 2011 " you can transfer the money from your credit card to your PayPal account and then make payment via PayPal"

    Det var det svar jeg fik, da jeg stod i samme situation som dig, så sent som i dag!

    Dvs du ska overføre penge til din paypal saldo inde på selve paypal.com, også betale til sælger derfra:)





  • #6   14. jul 2011 Ja men hvordan får jeg så hans konto oplysninger? Kommer det af sig selv når jeg overfører penge til min paypal?
    Fandt du ud af problemet og fik overført til sælger uden og få nogle oplysninger fra ham?


  • #7   14. jul 2011 Du burde nok kunne logge ind på din pay pal side ( ikke nødvendigvis via eBay, men direkte på www.paypal.dk ), indtaste sælgers email og antal £ / beløbet - husk at anfører eBay artikelnummer og dit kaldenavn på eBay. Derefter kan du anføre artiklen som betalt på eBay.Jeg har over hundrede køb på eBay. Man kan vælge varer købt på eBay, hvis det ikke, virker kan på vælge den der hedder anden service - mener jeg den hedder, ellers bare giv lyd.

  • #8   14. jul 2011 Aner det ikke, jeg gav selv op:P

  • #9   14. jul 2011 Du skal kun bruge sælgers email adresse.
    Det er ikke nødvendigt at overføre penge til din pay pal konto først,
    hvis du har tilknyttet dit dankort til paypal. Så trækker de automatisk det beløb du skal betale. Så er du fri for at have et "skævt" beløb stående på pay pal kontoen.


  • #10   14. jul 2011 sorry... den hedder www.paypal.com


  • #11   14. jul 2011 Så jeg indtaster bare hans email, og beløb i gbp, også ved han at det kommer fra mig af? Ja undskyld de mange spørgsmål, men ska lige være sikker på hva jeg gør.. smiley
    Og man kan ikk bruge den der hedder paypal.dk? Jeg er ellers derinde nu..


  • #12   14. jul 2011 Det vil hjælpe sælger hvis du skriver artikelnummer og dit kaldenavn på eBay. Der er et sted hvor du kan skrive besked til sælger.
    Så husk ARTIKELNUMMER + DIT KALDENAVN.
    That´s it
    ja, sorry det er selvfølgelig på.com
    og du spørger bare, no problems.
    smiley


  • #13   14. jul 2011 Hehe ja den fører mig ind i ebays kasse, men der kan den ikk finde mit kort, men tror det er fordi jeg er ved at få det verificeret. Så jeg holder her for i dag, og prøver igen imorgen.. Tak for hjælpen allesammen.. Og morten du hører GARANTERET fra mig igen imorgen..
    Mvh Henrik..


  • #14   14. jul 2011 Du skriver bare hvis der er nogle problemer


  • #15   15. jul 2011 Morten jeg vil sige dig stor stor tak for hjælpen!!!! Jeg overførte pengene idag via paypal og skrev en påmindelse sammen med overførelsen, samt en email til dem, bare lige for at være på den sikre side.. smiley
    Og de har lige svaret at alt er ok, og de ville sende idag..
    Så takker mange gange, og rart at der findes folk der gider og hjælpe fremmede med deres ebay problemer.. Haha
    God weekend


  • #16   15. jul 2011 Åh, det var så lidt. Jeg er glad for at kunne hjælpe.
    Tak og god weekend til dig også


Kommentér på:
Hvordan betaler jeg på ebay.uk?

Annonce