3.300 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Dagens mand- maskinmester lav rang.. haha :-) Dagens mand- maskinmester lav rang.. haha :-)

Hey derude.. Jeg tog lige mig selv i at se dagens mand.

http://www.youtube.com/watch?v=S3bUBiFxs5Y&feature=related

Så der en af pigernne, der fortæller at det er et total turnoff han er maskinmester... Altås, han måtte gerne have lidt flere ambitioner. Han måtte gerne være lidt længere oppe i rangen, end bare maskinmester.

Det er da for plat med de kællinger smiley haha... Var lige nød til at dele det her afsnit med jer smiley kan ikke lade være med at grine af hende.

God søndag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagens mand- maskinmester lav rang.. haha :-)
  • #1   29. jul 2012 Hvor mon hun selv er på den sociale rangliste.

• #2   29. jul 2012 næh de er da ikke rigtige raske....

• #4   29. jul 2012 Haha den tøs snakker som hun har forstand!

• #8   29. jul 2012 Der er mange som ikke aner hvad det er smiley

• #9   30. jul 2012 Har selv læst til maskinmester og tro mig det er alså en uddannelse man ikke kommer sovende til.Men desværre betragter mange mennesker en maskinmester som en person der kun render rundt i et beskidt maskinrum med en oliekande og en tot twist i baglommen på en oliebelagt keddeldragt.Synes det er synd at uddannelsen bliver misfortolket.På de fleste store industrianlæg eller skibe er maskinmesteren cheffen der for det meste laver skrivebordsarbejde,hvor han samtidig har ansvaret for at det hele kører.De bliver brugt over alt hvor der er teknik det handler om.Det er den mest brede,altsidig uddannelse man kan tage

• #10   30. jul 2012 Læser også til MM, og pigerne i byen ANER ikke, hvad en maskinmester er, heller ikke selvom skolen ligger midt i centrum smiley - Af egen erfaring. Måske 1/100 piger ved det nogenlunde, hvad det går ud på. For det første er det næsten aldrig noget for piger, og for det andet bliver der ikke uddannet så mange. Så fair nok smiley

Men dagens mand er jo helt blankt, det ved alle.

Kommentér på:
Dagens mand- maskinmester lav rang.. haha :-)

Annonce