Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Proteintilskud i Århus?
  • #1   25. feb 2013 http://www.fit4fight.dk/shop/protein-pulver-14c1.html

• #2   25. feb 2013 eller http://www.bodyman.dk/shop/frontpage.html

• #3   25. feb 2013 Bodyman.dk har fint proteinpulver.. du kan få en million forskellige, men tag en billig, da der sådan set ikke er forskel på virkningen, kun smagen, og de dyre smager ikke så meget bedre, kontra det du kommer til at gi (:

• #4   25. feb 2013 Køb noget KØD!!! Alt det pulver skider du bare ud igen

• #5   25. feb 2013 http://shop.getbig.dk/whey-protein

Protein er IKKE et tilskud! Men derimod en erstatning for et måltid du evt springer over.... Og det TAGES ikke da det hverken er narko / krudt eller medicin, det spises eller drikkes.

• #6   25. feb 2013 www.bodyman.dk (/bodylab.dk)
    www.bodystore.dk
    www.gymnordic.dk
    www.getbig.dk
    www.bulkpowders.co.uk
    www.sshealthstore.com

Disse jeg lige husker i hovedet. Somregl hvis man køber i en butik/træningscenteret, så er prisen skruet godt op.

• #7   25. feb 2013 Proteinpulver et et tilskud og IKKE en erstatning.

• #8   25. feb 2013 Nemlig, Kim Randers, protein pulver er IKKE en erstatning. Kroppen kan ikke optage mere end 25-30 Gr. protein i timen, så hvis man virkelig skal have alt det protein man behøver for at bygge muskler op (kun nødvendigt for folk der træner bodybuilding eller hård styrketræning), så må man dele det op i flere små portioner.

• #9   25. feb 2013 At proteinpulver skulle være en måltidserstatning er en stor misforståelse smiley man kan da godt gøre det ved en af sine måltider over en periode i forbindelse men at man cutter, men det er ikke meningen med det, så skal man over i et decideret erstatningsprodukt i stedet (;
    Men som før nævt er det klart at anbefale bare at bestille det på nettet (; man får meget mere for pengene (;

Handler selv ved gymnordic.dk
    - stort udvalg, god service og hurtigt betjening (;

• #10   25. feb 2013 Protein pulver kan være tilskud og erstatning. Skal bruge tilskud. Det er ikke til mig smiley

• #11   25. feb 2013 Optimalt spiser du det der faktisk skal til, kan du ikke det så kan du nappe dig en shake, alt andet er i mine øjne et skråplan. derfor ordet "erstatning"

Og hvis du krudter så er det jo ganske fint med en masse "tilskud" ellers når du aldrig at æde det der faktisk er behov for, det kan være der de herres opfattelse af brugen ligger smiley

• #12   25. feb 2013 køb en dunk pasteuriserede æggehvider istedet, din lokale bager kan sikkert hjælpe dig, langt billige end alt det pulverstads

• #13   25. feb 2013 Fitness Gruppen i Århus V. http://www.fitnessgruppen.dk/default.asp?fgrpkat=privat&fgrpsubkat=prodgrpprivatindiv&pgid=63

• #15   25. feb 2013 proteini ren form kan aldrig blive andet end et tilskud. Alene det faktum at det koster 130 kcal at forbrænde 100 kcal ren proteing siger det med al ønskelig tydelighed. Der er en grund til at man taber sig ved at leve af skært kød alene - helt ligegyldigt, hvor meget man spiser smiley

• #16   25. feb 2013 nu hjælper det jo også på andre ting som at restituering af muskler, opbygning af muskler. personlig har jeg det sådan at jeg ofte træner efter jeg har spist aftens mad og derfor sulten efter træning så er det godt at tage en shake også bliver jeg heller ikke nær så øm dagen efter så hvis jeg ikke gjorde.

det er rigtig man kan ikke erstatte noget ved det.
    kender flere der har været på proteinkur det virker godt men i kort tid.

• #17   25. feb 2013 Hvad Holmeren! siger er ikke korrekt, der er væsentligt forskel på hvordan de billige og dyre opløses i væske, de billige bliver grynet og smager af lort når man skal tygge sin shake. taler af bitter erfaring.

• #18   25. feb 2013 Der er billige mandler i Netto for tiden..
    Og Yes, mandler indeholder faktisk en del protein smiley

• #19   25. feb 2013 Og Knud i din uendelig visdom, så er der lavet forsøg , der tydeligt viser at folk med øget indtag af protein kontra folk der ikke har øget, sætter forbrændingen væsentligt op = vægttab.

Og til folk der siger man skal spise sig til proteinerne, så er det ikke altid lige hensigtsmæssigt at have en bøf pakket i skoletasken til før og efter træning.

Og protein pulver er både et tilskud og en erstatning, alt efter hvad dit mål er, gå ned og se hvad en Nupo slanke shake består af feks.

• #20   25. feb 2013 Nupo indeholder en del mineraler, vitaminer og coenzymer også og så er det udviklet som substitut - TIL FOLK DER VIL TABE VÆGT.

Rene proteinprodukter er og bliver tilskud.

• #22   25. feb 2013 "NUPO hører til gruppen af proteinrige lavkaloriediæter "
    Hvad tror du der giver mæthedsfornemmelsen ? nemlig protein.

• #23   25. feb 2013 Søren P, nu har det heller aldrig været den store videnskab at æde sig småfed, det kan de fleste vist klare smiley
    Det kan tænkes at der er nogen som gerne vil have en lavere fedtprocent uden at tabe for meget muskelmasse osv.
    Fint nok at det virker for dig, men du ved vist også godt at du er i væsentlig undertal kontra dem som drikker protein og får gode resultater ud af det. Det er hverken raket videnskab eller noget, og kræver ikke meget googlen.

• #25   25. feb 2013 Selv handler jeg hos Gymnordic.dk. Super service, hurtig levering, og fornuftige priser.
    Protein pulver kan ikke erstatte et måltid, men skal ses som et supplement. Hvis du vil øge din muskelmasse, skal det indtages et par gange dagligt og derudover efter træning. Ved siden af kan du så indtage aminosyre. Forskellen på aminosyre og alm. proteinpulver er at aminosyre bl.a. indeholder nedbrudte proteiner, som optages i kroppen i løbet af 2-3 min., hvorimod alm. proteinerne i alm. proteinpulver først skal nedbrydes af kroppen før de kan optages og hjælpe med restituition. Det kan tage op til mellem 20-30 min.
    En anden mulighed er en gainer. Den er mere til hvis du vil tage lidt på i vægt.
    Jeg er for nyligt begyndt at indtage aminosyre et par gange om dagen og efter træning, sammen med proteinpulver efter træning. Jeg har i en del år brugt en gainer efter træning. Efter skiftet til aminosyre og proteinpulver kan jeg mærke forskel til det bedre. Amonisyren er meget essentiel i restitueringen efter træning. Derudover indtaget et pre-workout produkt ca. 30 min inden træning, for at have energi gennem hele træningspasset.
    Endelig er kosten ændret til paleo, hvilket også hjælper på proteinoptagelsen i muskulaturen og restitueringen efter træning.

Kost og kosttilskud er en kæmpe jungle at finde rundt i, skulle jeg hilse at sige smiley

Kommentér på:
Proteintilskud i Århus?

Annonce