1.059 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Studerende på SIMAC Studerende på SIMAC

Hej MCG.

Jeg skal ( forhåbentlig ) starte på SIMAC til sommer, og derfor ville jeg høre om der var nogle der allerede gik dernede? Jeg går nemlig og gerne vil flytte hjemmefra ( stor dreng! ) i løbet af det næste halve år, eller i inden for de første par måneder af studietiden på SIMAC. Jeg er dog ikke helt sikker på, om jeg vil flytte til Svendborg eller om jeg vil blive i Odense og så pendle derned.
Hvad plejer de fleste på SIMAC at gøre? Bor de fleste på Mærsk kollegiet eller hvordan?
Skal læse maskinmester hvis det hjælper?

- Steffen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Studerende på SIMAC
  • #1   31. mar 2013 Jeg læser mester i svendborg.. jeg bor i en lejlighed i den nordlige del af byen.. har 5 km til ap møllersvej og 2 km på graaesvej hvor jeg er mest.. både adgangskursus og værkstedskole foregår på ap møllersvej lige over for ap møllers kollegiet..

• #2   31. mar 2013 Jeg havde også forestillet mig at flytte ind på AP Møllers kollegiet, men synes bare lejligheder er noget slidte/dyre kontra hvad der er i Odense?

• #4   31. mar 2013 og ap møllers kollegiet er fine lejligheder til prisen, og med fri el, vand og varme!

• #5   31. mar 2013 Kunne være jeg skulle kigge lidt mere på AP Møllers Kollegiet. Har for det meste kigget lejligheder i Svendborg smiley

• #6   31. mar 2013 Går på simac som Maskinmester, og bor på Ap Møller kollegiet, som jeg er vildt glad for. Anbefales smiley

Hvis man skal ligge og pendle er mit indtryk at folk ofte går glip af det sociale, hvilket jo er ret ærgerligt. Men utrolig nem by og pendle til, og skolerne ligger i gå afstand fra stationerne

• #7   31. mar 2013 Der er forøvrigt også internet og stor tv pakke med i prisen her på kollegiet

• #8   31. mar 2013 Min bror har lejet en stor lejlighed sammen med 3 andre.. det røv billigt at bo i Svendborg.. så hvis du finder et par du kan bo sammen med, kan det klart anbefales.. de bor for 2500,- hver inkl alt (: Og det kan sgu ikke gøres billigere på kollegie engang..

• #9   31. mar 2013 Går selv pt. på adgangskurset til SIMAC - maskinmester. Vi har flere som bor på forskellige kollegier rundt i svendborg. Maersk kollegiet er ikke det eneste smiley

Der er også et par stykker som taget toget fra Odense.

Kommentér på:
Studerende på SIMAC

Annonce