521 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Alu fælge bil Alu fælge bil

Hvad er sådan et sæt (4stk) alufælge med dæk, pæne, hvor der nok er en sommersæson tilbage i dækkene værd? Det er 16" fælge der har siddet på en Avensis, med bolte/møtrikker, og så ved jeg ikke mere, og har ingen anelse eller interesse i noget med biler. Men kan få disse for 400 kr. og har en ide om at de nok kunne sælges for 12/1400kr. - så er det helt galt???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.
  • Skiftet batteri på min Ford Fiesta fra 2013 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alu fælge bil
  • #1   2. apr 2014 I oktober købte jeg 16" alu Inc nye gode vinterdæk til 2200...

Brugte fælge med dæk der inden længe skal skiftes er ikke i særlig høj kurs...

• #3   2. apr 2014 fælge og dæk er ikke så meget værd mere. (afhænger selvfølgelig af hvilke fælge og dæk).
    i thansen kan du jo få skæve fælge og billigedæk til ingen penge, og et sted som bigwheels få ekstremt dyre fælge.
    Jeg gav 700 for pæne 16" OZ fælge og helt nye sommerdæk(på den blå avis smiley

• #4   2. apr 2014 Tja, jeg fik nu 4 fælge i thansen for 3 år siden med 899,- kr.dæk på, og netop fordi jeg købte lidt dyrere dæk, fik jeg faktisk fælge for noget der ligner 100kr stk, de er skam ikke skæve, de har kørt stærkt og langt med en 1000 kg trailer på, det er 15" på min avensis,,,, de har nu kørt 40.000 km og det kan knap ses på hverken dæk eller fælge, min pointe er, at hvis man køber nye dæk i thansen for man nærmest smidt fælge i nakken,,,, alufælge stiger voldsomt i pris jo større tommer de er,,,, fra 18" og opefter kunne man måske lave en skilling

• #5   2. apr 2014 10-hi, det lyder som om jeg bare skal lade skidtet ligge, takker for hjælpen.

Kommentér på:
Alu fælge bil

Annonce