965 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Forsikring anciennitet? Forsikring anciennitet?

Hej!
Er der nogen som kan svare på hvordan man finder ud af hvor meget anciennitet man har? Kan ens forsikringsselskab fortælle det?
Har haft kortet 2,5 år, men har haft 3 motorcykler og derfor perioder uden mc. Så skal lige finde ud af om jeg har over eller under 2 års anciennitet.
Er ved at skifte forsikring og de spørger jo om hvor mange skadesfri år jeg har haft. Så skal vide om det er 1 eller 2 ??

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring anciennitet?
  • #1   25. feb 2015 Hos de fleste kan man se sit ancinitetstrin under sine policer på selvskabets hjemmeside. Dette er jo også bestemt en af de punkter man kan (skal) handle om når man skifter selvskab.

• #2   25. feb 2015 Hej Jacob
    Kan ikke umiddelbart se noget på policen når jeg er logget ind. Må ringe i morgen til dem.
    Hvad mener du med at man skal handle om det punkt? Altså sin anciennitet skal man handle om? Den kan der jo ikke ændres på. Forstår ikke helt, beklager smiley

• #3   25. feb 2015 På skats hjemmeside kan du se tilgang samt afmelding af køretøjer

• #4   25. feb 2015 Er ikke så vigtigt med anciennitet.
    Jeg kørte efter 2 år med Premier som elite. Er bare at forhandle med dem.

• #5   25. feb 2015 når jeg siger at du kan/skal handle om det, så er det fordi det kan forhandles hvilket trin de tager dig ind på.

• Nicklas P
    Nicklas P Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 1
    #6   25. feb 2015 Har lige skiftet forsikring. Fik 7 måneders anciennitet mere end jeg egentlig har.. Så det kan godt betale sig af gøre

• #7   26. feb 2015 Nicklas: du forhandlede dig til det?
    Tænker mere hvis jeg siger at jeg har 2 år, og det ikke passer - kan de så tjekke op på det?

• #8   26. feb 2015 Der er ingen pointe i at lyve, bliver du taget i det står du rigtigt ringe i en forhandlings situation.
    Men for op ville jeg ikke bruge meget tid på at finde ud af hvilket trin han er placeret på nu, men præsentere situationen som den er.

• #9   26. feb 2015 Er heller ikke ude på at lyve smiley ville bare høre, da jeg har fået sagt 2 år, men er i tvivl, om jeg har 2 år alligevel. Ringer skam også for at ændre det smiley

• #10   26. feb 2015 Dit nye forsikringsselskab vil altid indhente din anciennitet fra dit tidligere selskab normalt så hænger man sig ikke i om du har kørt i eks 22 mdr istedet for 26 mdr. Problemet kommer hvis det er hlalve eller hele år det drejer sig om. Du kan altid ringe til dit nuværende selskab og få oplysningen og de skal på forlangende også give dig det skriftligt.

Kommentér på:
Forsikring anciennitet?

Annonce