{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.252 visninger | Oprettet:

time pris til håndværker firma . {{forumTopicSubject}}

nogle der ved hvad en time pris nu om dage til håndværkker koster,

ikke hvad en svend tjener i timen, men hvad koster det en kunde at have en håndværker på besøg i en time .

her tænkes til en tømmer.

og

til en etikker .
ikke tilbud på noget, men en time pris, for kunden til firmaet .

nogen der ved det .



mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  time pris til håndværker firma .
  • #2   27. sep 2015 nogle gang får man et tilbud hvor time prisen er lidt lavere, men så tjener de på de dele/materialer de bruger, hvis det er større ting der skal laves.

  • #3   27. sep 2015 Vi tager 365 plus moms i timen for en sved . Mvh PS byg og montage

  • #4   27. sep 2015 Nu er du fra nordsjælland, der kender jeg ikke priserne. Men i det jyske regnes der ca 350-400 plus moms. Og håndværkere SKAL tjene på materialerne, ellers hænger regnestykket ikke sammen.
    Det afhænger selvfølgelig af hvad du skal ha lavet, er det en times arbejde, kommer der selvfølgelig noget kørsel oveni.
    Vil dog sige at rigtig meget er på fast pris idag, så aftaler kunde og mester en pris inden start, og så er alle tilfredse.


  • #5   27. sep 2015 ok.
    det giver så ok mening,
    og tager det længer tid, så har kunden vundet lidt, og tager det korter tid så har firmaet vundet lidt,

    jeg siger tak for input .

    mvh


  • #6   27. sep 2015 Husk lige på at hvis det bare er en enkel eller 2 timer så er det tit fra håndværkeren køre hjemmefra til han er hjemme igen, ved stører opgaver så er køretiden indberegnet


  • Steffen  H
    Steffen H Tilmeldt:
    apr 2015

    MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 57
    #7   27. sep 2015 Har tidligere på sommeren indhentet 3 tilbud på tømrer arbejde i Nordsjælland og der svingede timeprisen mellem 450 - 530 inkl moms.. Men det er rigtigt som der bliver skrevet ovenfor, timeprisen er ikke alt afgørende.. Det der tjenes på materialer kan gøre den billigste timeløn til den dyreste løsning.. Dertil kommer at håndværkerfradraget kun gælder på timelønnen så vidt jeg er informeret. Så en højere timeløn med billigere materialer og håndværkerfradrag kan godt blive den billigste løsning..
    Håber det hjælper..


  • #8   27. sep 2015 jeg siger tak for info til alle .

    smiley smiley
    mvh


  • #10   28. sep 2015 en tømrersvend koster fra 300 -500 kr/time alt efter hvem der har ansat ham og hvor det er

Kommentér på:
time pris til håndværker firma .

Annonce