Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af svejseværk...
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #1   7. jun 2017 Pilot'en fylder mere og KAN kobles til vandkøling - det kan Focus'en ikke på grund af den er så kompakt.

Pilot er 400v hvor Focus er 240v - så Duty Cycle er lavere på Focus - dvs den tid den kan svejse uden pause pga køling. Det er mest et problem når man kommer op omkring max A og skal lave lange svejsesømme.

Hvis den skal bruges til produktion, ville jeg tage Pilot - hvis det mest er til montagesvejsning og max flexibilitet er Focus vel det rigtige valg, er mit udgangspunkt.

Hvad er det tykkeste materiale du skal svejse?

• #2   7. jun 2017 Til hobby er begge rigtige gode. Bruger en der er magen til pi200 vandkølet til hverdag, men vil væde med at hvis du ikke har TIG før er den billigeste okay. Hvis du svejser med høj Ampere kan du ikke svejse lang tid før håndtaget og maskinen er for varm til at bruge. Havde selv valgt den billigeste til mit eget hobby brug smiley

• Sajmon ™

#3   7. jun 2017 Samme her. Focus med AC/DC - så er mit behov dækket fint ind.

• #4   8. jun 2017 Jeg har en Navigator 240 dc nu og et ældre mte 220 ac/dc værk. Men vile egentligt gerne have det hele samlet i en... Skal bruges til lidt af alt så var lidt nervøs for om Focus bliver for lille...

• #5   8. jun 2017 Har et Migatronic Pi200. Det fungere sku hent kanont. Selvom det ikke er et Kempii så kan det da bruges.

profilbillede
  • #6   8. jun 2017 Kan hilse og sige det Migatronic der har bygget en aluminiums altan og en port til en indkørsel. Et special stativ til maleritransport for Louisiana og nogle custom dele til racerbiler... Det lækkert man jan justere så meget og svejse værket kan mere end jeg ved om det. Eneste minus er manglende køling nå man svejser større ting i 4-> mm...

• #7   8. jun 2017 Hvad giver i for argon gas?

• Sajmon ™

#8   8. jun 2017 Tror jeg giver 300 for en bytter. 11kg...

• #9   8. jun 2017 Må lige gå i tænkeboks og se hvad jeg vælger.... eller om der skulle dukke et godt tilbud op.

Kommentér på:
Valg af svejseværk...

Annonce