{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stigning i MC uheld
  • #2   15. jul 2018 Haha.. det har nok mere at sige at vi faktisk har fået sommer i år, så mange flere er ude og køre! smiley

  • #3   15. jul 2018 Manden Lave mad, og kvinden kører bike.. Det er ned af bakke smiley

  • #5   15. jul 2018 Er nu godt tilfreds med den mad min kone har lavet til mig, når jeg kommer hjem efter en hård tur på mc i det gode vejr smiley

  • #7   15. jul 2018 Jeg kan faktisk kommentere alle tre på en gang! Da min eks skulle have kørekort til MC, dumpede hun første gang, hun glemte at sætte foden på jorden da hun holdt stille, sååå smiley
    Efter en årrække mente jeg at hun skulle køre en tur (med mig bagpå) jeg vil bare sige om den oplevelse, at den to meter høje murede kampestensmur ved kirken klarede det helt pænt, min stakkels MC knapt så godt! Og den med maden, tja jeg kunne såmænd dårligt smøre en leverpostejsmad, men efter at have levet sammen med førnævnte (som var køkkenleder!!!) lærte jeg at lave mad. og har fået rigtig meget ros for mit kokkereren, det er noget med at nød lærer nøgen at spinde, eller noget smiley smiley


  • #8   15. jul 2018 Jeg hader, når jeg holder ved et kryds, og hunkønsvæsnet ved siden af, har en større en, end mig.
    Tom: Man er satme ilde stedt, når ens evner i et køkken knapt rækker til at smøre leverpostej på et stykke brød....
    Jeg er ikke noget at prale af i køkkenet,men er dog ikke i mislykket leverpostejmads-kategorien.


  • #9   15. jul 2018 #8 Jeg hader når folk praler, men læs lige igen, i dag er jeg faktisk rigtig god til at lave mad! Jeg har så også arbejdet for bagere, slagtere, kokke og diverse former for køkkener, og har altid prøvet at lære lidt! Men jeg synes at det er sjovt at lave en tre/fire retters menu til andre, at jeg så ikke altid selv er sulten når jeg har "nippet" det meste af en dag, er så noget helt andet smiley

  • #10   15. jul 2018 Ja, ja, jeg fattede godt i første omgang at du GODT kan lave mad. Og osse god mad....Men DENGANG hvor du knap kunne smøre din egen levergøj....DENGANG var du satme ilde stedt smiley
    Du behøver heller ikke tage forbehold. For når du er god til mad, har du sgu osse lov at sige det.


  • #11   15. jul 2018 #10 Jeg var på ingen måde "ilde stedt" i hvert fald ikke hvad føden angik! Dengang spiste vi rejemader og den slags på værtshuse, og når vi skulle have "rigtig mad" gik vi på gode resturantanter, det var såmænd ikke så ringe endda, som en reklame engang lød smiley smiley

  • #12   18. jul 2018 Tjah, hvem er det som, rent statistisk, kører galt på mc? smiley


  • #14   19. jul 2018 Unge brushoveder med minus erfaring.

Kommentér på:
Stigning i MC uheld

Annonce