559 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Mobilnørder kom hid. Mobilnørder kom hid.

Hej jeg har noget som er helt off topic.

Har sådan et 3 abonnement, og de har lige sendt sådan et tilbud ind af døren med at jeg for 200kr kan få en nokia N73.
Og så var det så lige, at jeg tænkte om det ville være smart for mig. Har i forvejen en Nokia 6288 og en PDA - som jeg iøvrigt varmt kan anbefale.
Men hvordan med jer andre ville i anbefale mig at opgradere??
På forhånd tak

Søren Bagge

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 1.400 kr.
  • Opsætning af hylde og Pullop bar 900 kr.
  • Lapning af dæk hos mig 800 kr.
  • Spot på badeværelse 4.500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 700 kr.
  • Beslag til hylder der flyttes 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mobilnørder kom hid.
  • #1   2. jul 2007 Altså hvis du spørger mig, så er Nokia outdated. De kan ikke følge med Sony Ericsson. Det er info jeg har fra min ekskæreste, der arbejder ved tdc mobil. Jeg har selv en Sony ericsson W880 (den tynde med stål på forsiden) og er superglad for den. Jeg har min hotmail der, min msn og kan let gå på nettet. Den er hurtig, smart, let at bruge og har en fed lyd i walkman'en (som jeg ikke bruger så tit) den tager gode billeder og optager fin video og lyd (har optaget lyd fra mc).

Nåhmen det var så bare min mening om mobiltelefoner.

Mette

• #2   2. jul 2007 hey
    har selv 3 og en 62 88.. jeg ville helt klart vælge N73.. det et super kamera der i! men selve tlf er jo lidt stor... det nok det eneste minus...

• #3   2. jul 2007 den er MEGA langsom.. også selvom du får opdateret software i den.. den har mega godt camera.. men ellers er det en skod mobil.. havde min i 2 uger.. så solgte jeg den.. alt det der nye software.. er total langsomt.. behold den du har..!

• #4   2. jul 2007 hvis du nu godt kan lide 3 og har tænkt dig at blive der burde du sq at købe den...
    og hvis du så ikke kan lide den kan du altid sælge den med fortjeneste:)

Byder hermed 500:)

• #5   2. jul 2007 Hej har ingen problemer med min n73. den er ikke langsom eller noget... men jeg har hørt der er mange der har problemer med dem...

• #6   2. jul 2007 lige købt en n95, og er indtil videre meget tilfreds med den

• #7   2. jul 2007 Jeg har lige købt en Nokia E65 .. den er satme også go´ ..

• #8   2. jul 2007 N73 <-- Hvis du ikke er til skub telefoner, godt kamera, god telefon, god at skrive og snakke i, desuden kan jeg anbefale musik versionen som jeg selv har smiley

E63 <-- Pga prisen, den er billig og god.

N95 <-- Dyr, flot, og sjov telefon. Den kan utrolig meget, men prisen er også derefter, og personligt syntes jeg den er lidt stor, men kanon kamera!

Til det med at sony erikson er bedre en nokia, det er en smags sag, kamera messigt er Nokia og SE ens, sms messigt er det en smags sag da de fungere forskelligt, software og funktions messigt vil jeg sige at de er på lige fod, så agumenter lige for de kommentare inden de flyver afsted smiley

Hvis det skal være andre mærker end Nokia vil jeg anbefale:

SE W880I - men den har MEGA tynde og små taster, så der kræver altså du ikke har alt for store fingre

SE 850I er også en lækker skub telefon, den ligger godt i hånden osv.. smiley

Qtek -> Den model du kan li <-- Det er et super godt mærke, jeg elsker personligt disse mobiler, da det er en pda og en telefon blandet i en, til en fornuftig pris.

Men ellers læs på:
    Mobildebatten.dk
    Mobilsiden.dk
    Mobilpriser.dk

// Mvh
    Michael

• #9   2. jul 2007 det er en fed tlf har selv lige opgraderet fra n73 til 95

• #10   4. jul 2007 Hey..

Har både en 6280 og en N73.. Hvis du er til telefoner med Symbian, som generelt er meget langsommme, bør du vælge N73'eren.. Hvis du er glad for din 6288 så behold den dog.. Det er ikke spicielt billigt for den anden (normal pris).

Kommentér på:
Mobilnørder kom hid.

Annonce