{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Som tiden dog går (fortælling) {{forumTopicSubject}}

En lille fortælling til jer der har god tid . jeg sidder hjemme da jeg har sagt op (starter på nyt job mandag) . og fuck det er kedeligt nu . har gået hjemme i små 14 dage så jeg har lavet mig en lille opdate på mit mc liv .

jeg . en mcìst ! .

jeg tog mit kørepap af måske en lidt anden grund end andre her . jeg fik taget mit kort betinget pga fart i bil og skulle derfor op til ny teori og køreprøve . min kørelærer sagde så jeg kunne tage mc kortet og på den måde genvinde mit bilpap! . det lød jo fint og sjovt samtidig ,så som sagt så gjort .
alt gik fint og jeg fik mine pap fra policen og glemte alt om mc igen .
der skulle gå 8 år før jeg så en dag sad ved min pc og kiggede lidt tilfældigt på må og få .
der dukkede så en særdeles lækker mc frem på dba og jeg sagde til konen (som slet ikke vidste jeg havde kørekort til mc ) sådan en kunne være fed at ha`. Efter lidt snak blev det til aftalen at jeg købte den .
mig i tog til jylland og se på dyret .
den var FEEED . min første mc var hjemme og den skulle jeg ha` i laaaaaang tid var jeg sikker på .
hjemaf det gik og på vejen hjem i min termojakke med firmalogo på ryggen og mine hvide bomuldshansker med gummidutter fandt jeg ud af at der nok var noget om snakken med det motorcykeltøj brrrrr.
Nå men jeg kom hjem NÆSTEN . kort før ringsted løb jeg tør !!! og jeg fandt så ud af der var noget der hed reservetank på en mc efter 20 min og et par opkald .
Resten af turen gik fint og vel hjemme sank jeg ned i sofaen med mine sovende fingre og tænkte YES . nu er jeg sku mcìst .
Dagene efter sov min højre tommelfinger stadig og det var som om den var død . jeg kunne ikke mærke når jeg nev mig selv i huden !!.
Til læge jeg gik og der sagde de der godt kunne gå lang tid før den kom til sig selv igen . der skulle gå 3 mdr før den rent faktisk valgte at vågne op af sin lur . sygt .
Nå men jeg hyggede mig da lystigt på min mc . kørte mange korte ture og hilste lystigt på alle de andre mcìster . jeg blev lidt øv over de altid kørte i flok for jeg var jo bare mig !! . de så ud som om de hyggede sig mere .
Jeg prøvede en gang imellem at blande mig lidt mellem dem med de kørte sku ALT for hurtigt til at min lille 250cc og mine evner kunne følge med ”%#%”¤¤!!”¤! .
Men så kom en god ven og sagde han også ville tage kort . som sagt så gjort .
Og ret hurtigt efter havde han en xj600 . den åd min lille 250cc som en mis og så var jeg rigtig øv igen igen .
Der måtte ny til for jeg skulle satme ikke stå i skyggen af ham da .
Ud med den maskine jeg troede jeg skulle ha` i mange år og ind med en ny brugt 400rr . se SÅ fik han røv. Specielt når det gik lige ud .
Det gik fint i en periode men mere ville ha` mere .jeg solgte min 400rr og købte mig en 600f fra 99 .
Gudesmuk og lækker syntes jeg . jeg gejlede og stylede men den blev bare aldrig den racer jeg troede den ville blive .
Jeg begyndte at søge lidt og faldt over mc-galleriet .
Her så jeg flere tl1000s og langsomt blev jeg vild med den maskine .og da jeg ikke bruger så lang tid på at træffe en beslutning så var det sådan det skulle blive . ud med 600f og ind med tl1000s .
Se SÅ havde jeg sku det jeg skulle ha` til jeg gik i graven .
Den var fed og kunne det meste . jeg fik blod på tanden og kørte mere og mere friskt til .
Det ente med at jeg besluttede mig for at prøve mig selv af på bane og meget kort tid efter stod der en cbr600f2 i stuen . den nåede jeg at køre på en gang så så jeg en gsx-r 600 der var laaangt federe og helt sikkert laaaangt hurtigere ,og den blev købt og cbr måtte ud .
Nu fik jeg for alvor blod på tanden og jeg begyndte selv at afholde banedage for jer herinde og det har været nogle fede dage . det er dage jeg aldrig vil glemme .
Jeg stiftede også mc-sydsjælland i den kommende periode og den bygger vi stadig på . det er fedt at se noget blive bygget op fra mere eller mindre grunden .og at jeg har mulighed for at tage egne bygninger i brug til dette og tilbyde en masse mcìster et sted at være og skrue osv er sku alt for fedt . vi får et fedt sted her og jeg håber jo på at i kommer og besøger os når vi flytter ind i lokalerne .
Nå ,men Alt spiller og er fint og jeg fik alt det mc ind under huden jeg havde brug for nu .
Men mere vil jo ha`mere som i nok kan læse jer til. så jeg solgte min gixxer for at få en nyere baneracer . jeg var brændt varm på en zx6rr .DEN måtte jeg da kunne køre hurtigere på . ik !! .
Den blev indkøbt og stor var lykken . lige indtil den mødte anderstorp . der knækkede jeg nakken på den og det kostede mig 26 af de store . føj for den en nedtur .
Aldrig kawa igen tænkte jeg og solgte den meget kort efter den var blevet renoveret .
Så tænkte jeg igen på ny mc til bane . denne gang fandt jeg en et stykke væk . england !! .
På et fly og til london med mig . ind i en taxa og efter en lille times kørsel ( er du gal london er stor) så nåede jeg frem . der stod der en lækker R6 lige til at trille hjem på .
Handel blev afsluttet og hjem det gik . det var sjovt at køre i modsatte side men også lidt ubehageligt . jeg kørte de lidt mere end 1500 km hjem i et stræk . kun afbrudt af at tanke .
Da jeg nåede dk var Jeg træt og ville BARE hjem og sove .
Da jeg vågnede efter ca en times søvn og skulle ud at køre fælles tur med jer herfra hoppede jeg op på min tl1000 og for første gang tænkte jeg . fuck en færge !! .
Det var helt forkert ja det var .
Der gik ikke længe før mine drømme begyndte. en R6 til gaden . men den var jo skide dyr !!.
Jeg tænkte en del over det og satte begge mine cykler til salg og væk er de nu .
Og så har jeg så bestilt en spritny R6 . den kommer så til januar/febuar .
Men DEN skal jeg ha` til jeg går i graven ! eller skal jeg !!! .

En ting er sikkert . har man sagt A kan man godt forvente at man siger hele alfabetet når vi taler mcère .


kan i ha` en god jul .
håber at vi ses på vejene i 2008 .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Som tiden dog går (fortælling)
Kommentér på:
Som tiden dog går (fortælling)

Annonce