Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.
  • Skiftet batteri på min Ford Fiesta fra 2013 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan det bliver billiger
  • #1   16. feb 2008 Så har du hus, indbo,bil, livs forsikring osv at handle med? eller er det kun mc som er skiftet? hehe. Er de andre så blevet billigere?

• #2   16. feb 2008 hvem har du skiftet til

• #3   16. feb 2008 codan.. det skal lige siges den er forsikret for 250.000kr
    og ja jeg har også hus, bil, ulykke og indbo der..

• #4   16. feb 2008 Johnson..

Lad os lige høre hele historien bag den forsikring???

Jeg skulle hos T.D. for en zx6r til 150.000.- selv om jeg flyttede alle mine forsikringer, og er medlem touring klubben gi' 12.500

Er 28 og med 6 år skade fri kørsel

• #5   16. feb 2008 jeg giver, rundet op, 4800kr for min R1 07´ hos tryg

• #6   16. feb 2008 lars H. Hvordan har du fået den ned i det, jeg er også hos tryg som elite, jeg har alle forsikringer hos dem, også firma. Jeg giver 6700 med selvrisiko på 7500 for min R6

• #7   16. feb 2008 Maleren.. jeg har også alle mine forsikringer hos tryg, har ingen skader gennem 14år, så efter yamaha og IF har fixet nogen gode priser på yamaha finans, fortalte jeg tryg, jeg ville flytte alt mit over til IF, hvis tryg ikke kunne komme op med et godt tilbud til mig, de ville gerne beholde mig som kunde, så jeg fik et tilbud om et jeg kunne få 10% rabat på alt hos dem, fint med mig, før det betalte jeg stadig kun 5314kr for R1´eren

• #8   16. feb 2008 Elite er vel elite. Jeg havde ingen skader da jeg oprettede min cykel, er 31 og jeg tror da jeg har ca. 8 forsikringer hos dem. Må ta en snak med inden næste betaling

• #9   16. feb 2008 forsikringsselskaberne er fulde af l*rt....

Ringer du rundt og hører priser, kan du selvom du er attraktiv kunde (jeg har 1xkasko mc, 1xkasko bil, hus, indbo, hund+udv. hund, ulykke) Er 32 har aldrig haft skader, bor på landet, har alarm på huset og er super elite bilist. tryg vil have 16 k for min 99 R1, og top dk 12k....

Er hos GF nu, og giver knap 10k, men i min "klub" er tilbagebetalingen som regl på ca. 30%

Så de store selskaber kører nok med flere forskellige takster, eller også kan deres assurandører ikke finde ud af at læse i tabeller :o)

Kommentér på:
Kan det bliver billiger

Annonce