892 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Styling FZR 1000 Styling FZR 1000

Ja jeg leder efter lidt styling til min kommende FZR 1000. Men kan ikke rigtigt finde noget på nettet. Nogle der kender nogle sider hvor de har noget?

Og skal nok også have en anden potte. Den skal kunne brøle/skrige. Men hvilke potter har en fed lyd?

Håber i har nogle links/råd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Styling FZR 1000
  • #3   20. jan 2007 Gianelli larmer også og er et rigtig godt mærke..

• #4   20. jan 2007 Hej Dennis.

Kim herindefra har vist en komplet topkåbe i streetfighterstil til salg, hvis det skal være den slags styling.
    Sædeskaller både til mono og dobbelt sæder kan man få mange steder...
    Jeg har en spritny racingpotte til salg til den til 1950. Skriv til mig på allanr@esenet.dk hvis du er interesseret og evt vil se billeder...
    Kims side herinde med hans FZR med kåben: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4730
    Der kan du også se en bagende magen til dem jeg taler om. Du kan roligt skrive til ham også, han er en flink fyr... Hvis jeg husker forkert mht salg af kåben, siger du bare til ham det er mig der har fået alzheimers smiley

MvH - Allan

• #5   20. jan 2007 jo tak for det og ja det er rigtigt det er tilsalg og kan kontaktes på 26744949....

• #6   21. jan 2007 Allan R - Ved du hvordan det så fungerer med den exup ventil når man køber komplet udstødning?

Har added dig på msn vist du bruger det. Vil gerne se den potte du snakker om.

• #7   21. jan 2007 Mht. styling så er der sædeskal og anden kåbeglas på den. Søger en hugger af en art?

• #8   21. jan 2007 Hej Dennis.

Hvis du vil fange mig på msn er det allanroen@hotmail.com, ellers kan jeg sende til dig hvis du skriver på allanr@esenet.dk
    Exupventilen forsvinder hvis du køber et komplet system og dermed forsvinder meget af trækket fra bunden og mellemområdet, hvor du har brug for det.. Du beholder den hvis du køber en slip-on, du slipper billigere, og får samme gode lyd og pænere potte. Så jeg synes ikke der er nogen grund til at købe komplet medmindre dine forrør er ved at ruste væk...
    En hugger kan jeg desværre ikke hjælpe dig med... Kender ingen. Men har set herinde at andre har anbefalet LC Racing...

MvH -Allan

• #9   22. jan 2007 Er der ikke nogle der har gejlet deres FZR 1000 lidt og kan fortælle lidt?

Nogle der ved hvor man kan få kulfiber spejle?

Kommentér på:
Styling FZR 1000

Annonce