384 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Af- & påmontering af ventilcoverdæksel Af- & påmontering af ventilcoverdæksel
Hej MCG
Jeg er lige i gang med en "make-over" af min mc, det indebærer nye fodhvilere, maling af dele mv.
Mit spørgsmål er så til ventilcoverdækslet der sidder lige mellem motor og tank (på min model), skal der noget specielt til for at pille det af??
Jeg har godt set det bare skal skrues af med umbraco'er. Men ved påsætning igen, skal den ha' noget pakning? - jeg har almindelig rød flydende pakning, men er det nok?? Er der noget jeg skal være opmærksom på?
Har aldrig pillet den del af før! - og den trænger til polering
På forhånd tak!
MVH Jarno
0 synes godt om
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.501
Honda reservedele er billige her:
www.davidsilverspares.co.uk
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 280
Men en frisk pakning burde ikke koste mange basseøre..
Med mindre den er af gummi og ikke er mør, så kan den jo genbruges igen og igen..
okt 2006
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 15 Svar: 88
Men da jeg købte den for ca. 1 år siden fik jeg stillet ventiler på den, og det værksted havde den naturligvis af, og bagefter ku' jeg se at det lignede sort flydende pakning (gummi-substans) der var flydet lidt ud ved siden af.
Så er i sikre på at det overhovedet er nødvendigt at bruge andet end flydende pakning???
Jeg tror heller ikke at en eventuel pakning på den er mør da den jo er skiftet for maks 1 år siden.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.501
okt 2006
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 15 Svar: 88
Mange tak for svarene!! Det vil jeg kaste mig over så og kigge meget nærmere på en af dagene
God sommer!
MVH Jarno
Af- & påmontering af ventilcoverdæksel