Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift af hjul
  • #1   3. aug 2009 Det nemmeste er nok at købe et par hjulløftere til at starte med, og på min skal du have bremsekalibre af før du kan tage hjulet af. Eller måske en mc lift, eller klods cyklen sikkert op, Og husk at lægge tingene i rækkefølge efterhånden som du får akslen af osv.

• Kenneth L
    Kenneth L Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 9
    #2   3. aug 2009 Okay super, har hjul løftere både for og bag så intet problem der smiley

må prøve haha

• #3   3. aug 2009 Start med bag; splitten af, der hvor du kan skrue aksen af, dernæst bremsekaliber, pas på med at bukke slangen forkert. af med akslen, der sidder sikkert nogle mellemskiver der kan ryge af når du tager hjulet af, vigtigt er at du ved hvad rækkefølgen er;-)

Foran sidder der som regel nogle Umbrago,eller hvad de hedder før du kan skrue akslen af.

Det er nemmest hvis i er to til det smiley held og lykke

• #4   3. aug 2009 Køb en Haynes manual til din Mc.. Der står alt hvad du skal vide om den. Den er guld værd.

• #5   3. aug 2009 ja jeg vil sige at hvis du ikke ved hvordan det gøres så betal dig fra det et sted og få lov at kigge med første gang, det er altså ikke noget man bare gør, alt skal rettes til igen ,hjul, kæde, osv

• #6   3. aug 2009 Hvis nu man i din profil kunne se, hvor du befandt dig, er jeg sikker på, at der var en herinde, der ville hjælpe dig. Jeg ville.

Kommentér på:
Skift af hjul

Annonce