817 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
hvilket hak? hvilket hak?
hey. igang med at skifte nåle i min mc. Været forbi holtung og fået afvide at strålerørene var blevet ovale, grundet et jetkit der sad i. Og at det ville hjælpe at skifte til originale nåle.
Mener han snakkede noget om at jeg skulle bruge hak nr. 2 fra oven, i nålens placering. Men kan se at jetkittet sidder i hak nr. 3.
Skal kun bruge kvalificerede svar, og ikke gæt på hvad i tror.
og så ville jeg gerne høre hvilket hak den sidder i fra fabrikkens indstilling, og om den skal have et andet, nu hvor den er blevet oval?
Hilsen Ian
0 synes godt om
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 434
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 62
Maskinen er forresten en suzuki SV650 fra 2001
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 514
Hilsen Mikael.
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 62
En udskiftning af de slidte dele ville koste omkring 6-8.000 og kun give 1-2 hp mere. plus 1-2 km/l længere, end hvis jeg nøjes med at ordne det her. så prøver den indstilling han forslog. og hvis jeg syntes den er blevet værre. må jeg bare prøve nogle af de endre hakker.
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.936
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 514
Hilsen Mikael.
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 62
Og kontaktede dot-e i haslev. de gav mig den pris på strålerørne på den model jeg har.
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 62
Hvilket hak ville du anbefale til nålens placering, og kan problemet skyldes forkert luft/benzinblanding?
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
Efter nogle km jævn kørsel, så kig dine tændrør efter og tag stilling til om de skal et hak op eller ned.
Det Ian N beskriver er helt tyåiske syndromer ved for mager blanding, og jeg tror at han og mekanikervennen har talt direkte forbi hinanden.
God arbejdslyst
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 62
Kørt nogle kilometer nu med den i hak #3. og min benzinøkonomi ligger på omkring 15,5 km/l ved blandet kørsel. Hvor den med det gamle jetkit var omkring 15,1 km/l. Dog syntes jeg at den mangler lidt acceleration, men tophastigheden er den samme.
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 665
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 62
hvilket hak?