1.154 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvor meget vedligeholdelse? Hvor meget vedligeholdelse?

Jeg går og fifler med tanken om at få mig en fin gammel Triumph.
Jeg tænker bare på hvor meget skrugeri der er på sådan en ged?
Hvordan står det til med holdbarheden, kan jeg fx køre et smut til grensen, købe en øl og køre hjem igen uden problemer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget vedligeholdelse?
  • #1   9. feb 2010 øhhhh... det er vist umuligt at svare på det spørgsmål.....

for det kommer jo helt an på hvilken stand den mc du køber er i...

mener jeg

mvh

• #2   9. feb 2010 Ja, det er ikke helt ved siden af. Hvis du får fat i en, der er skruet ordentligt sammen, så er den meget pålidelig. Jeg ville nok ikke tage på 5000km motorcykelferie på en, uden at tage et lille værktøjssæt med, men ret pålidelig.

Du kan, ved en gammel cykel, risikere at købe katten i sækken, så det bliver nødvendigt at investere både megen tid og en del penge i at renovere, før du får samme pålidelighed.

Mit råd: Køb ikke en særlig gammel motorcykel, hvis ikke du kan lide at skrue. Dermed ikke sagt, at den skal stå adskilt 50 % af tiden.

• #4   10. feb 2010 Kommer an på om du bor i Kruså ??

;O)

• #5   10. feb 2010 Jeg har haft en fin gammel triumph! Det var det værste læs lort, jeg nogensinde har ejet! Jeg kunne, med flittig skrueri, være nogenlunde sikker på, hvornår jeg kørte hjemmefra! Jeg havde dog ikke nogen anelse om, hvornår jeg kom frem, og hvordan!

• #6   10. feb 2010 Har haft min i små 3år nu.

Og har ikke haft problemer.

MEN.....det kræver at man ved hvad man laver.

Har man købt katten i sækken, så kan det sku være noget møg.

Men har man teknisk forståelse, og kan forstå "hvad den siger" hvis det er noget galt, så kører det sku bare.......hele tiden.

At køre Triumph, kræver ikke MC-fører, men en Maskin-fører.

• #7   10. feb 2010 Gå efter en der står i så original stand som muligt, og som har haft en ejer der ved hvad han gør.
    Og lad være med at skrue på den med mindre du selv ved hvad du gør.
    I så fald skal den nok holde dig godt kørende.

• #8   10. feb 2010 ja jeg har haft min i et par år og kørt en del på den uden problem jeg syntes det er en dejlig lille cykel jeg betalte lidt extra og fik et fint eksemplar

Kommentér på:
Hvor meget vedligeholdelse?

Annonce