583 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Sidestøtteben "ombygning" ? Sidestøtteben "ombygning" ?

Ja, problemet er, at sidestøttebenet på min Honda CBX 550 skal holdes nede mens man sætter cyklen, ellers tonser den tilbage, fjedrene er ret stramme, og det irritere mig samtidig at støttebenet ikke bliver nede, hvis nu en eller anden skulle komme til at skubbe til den fra siden, så ligger den pludselig på jorden. Derfor håber jeg at der er nogle som kender nogle tricks til at få sidestøttebenet til at blive nede.

http://www.motodepoo.ee/mootor/pics/501/1_108025_1.jpg <-- Et billede af hvordan et støtteben ser ud til sådan en som min.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Rengøring i lejlighed 1.000 kr.
  • Baghjul på cykel punkteret. 350 kr.
  • Vinduespudsning 700 kr.
  • rep. af vaskemaskine Miele W1 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sidestøtteben "ombygning" ?
  • #1   3. apr 2006 puha det er jo ikke skide nemt at forklare...! men punkterne hvor fjederen er monteret ligger for langt tilbage...! så det er der for den smutter op...!

• #2   3. apr 2006 Lyder måske dumt men prøv at vende fjederen 180 grader rundt så flytter du jo punktet lidt frem..! Men det er sikkert ikke nok..! men prøv...! ellers ville jeg nok lave det øverste beslag om "det stykke metal hvor fjederen sidder fast" "øverst altså" Lav den længere så bliver fjederen slappere..! Du kan jo også prøve at flytte punket længere frem på denne måde..! Håber det hjælper..!

• #3   3. apr 2006 kan du ikke bare finde en lidt længere fjeder..... det kan jo være at den du monteret ikke er den rigtige

Kommentér på:
Sidestøtteben "ombygning" ?

Annonce