Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lave bagfælgen bredere
  • #2   19. apr 2006 hvordan skulle den få et svagt punkt ? den kan jo ikke folde sammen mvh niels

• #3   19. apr 2006 Der er mange der skære fælgkanterne af svejser en ring imellem... har set det på blandt andet Harley ombygninger... Hvad angår sikkerhed kan jeg ikke svare på...

• #4   19. apr 2006 det der nok kunne være et problem er de kræfter en fælg bliver udsat for når man køre 200km/t. ved godt det er dyret men aligevel med hastigheder over 200 skal der ikke meget til før det kan gå galt. men hvis du ville lave det selv vil mit råd være. at få det lavet ud af et stykke så der er ikke er nogen samlinger.

mvh anders

• #5   19. apr 2006 Jeg ville nok også kun gøre det, hvis der var mulighed for at få svejsningen røntgen fotograferet. Du kan også få det gjort, forskellige steder, det koster vist 3500-4500,- og det giver op til 1" i hver side.
    Ellers kan du jo bare prøve, der sker "nok" ikke noget, når du er vandt til at svejse i alu!

• #6   19. apr 2006 Hej Niels.

Tror heller ikke det er godt selv at prøve sig frem, der er store kræfter der tager fat i sådan en fælg, allerede ved lave hastigheder.
    Prøv: http://www.deget.de/felgen.htm http://www.deget.com/index_ie.html
    Eller søg simpelthen på felgenverbreiterung på www.lycos.de
    Ved også at Fischer (Fischerwheels) er meget brugt.

Husk også at tage højde for andre ting... Kan kæden gå forbi det nye brede dæk? Skraber dækket mod bagsvingeren? Osv...

MvH - Allan

• #7   19. apr 2006 hej alle jeg er ikke så bange for om svejsningerne kan holde det er nærmest det mindste problem men det jeg tror er det store problem er at få svejst det sammen uden at få nogle forskydninger i samlingerne/ovalitet mvh niels

• #8   19. apr 2006 hej allan r tak for links´ene nu fik jeg da slået fast at det ikke er et problem at svejse dem sammen for det gør de og det er tuv godkendt.nu skal jeg bare have lavet en fikstur til at hæfte det op i det er forresten ikke min egen cykel jeg skal lave om og jeg skal også lave en special bagsvinger til denne cykel så det bliver spændende jeg skal nok skrive om hvad udfaldet bliver af dette projekt og smide nogle billeder herind når det er færdigt
    mvh niels

Kommentér på:
lave bagfælgen bredere

Annonce