{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

kan man springe sin regulator/rectifier ved fejl kobling? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har lige købt en ny regulator/rectifier, 4-pin.
men der er ikke noget om hvordan den skal kobles sammen. Har fundet nogle modeller der ligner en hel del, og hvordan de pins sidder der.

Men mit spg. er ganske simpelt, om man kan ødelægge den, hvis der fx byttes om på +/- eller ac+dc+ osv...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan man springe sin regulator/rectifier ved fejl kobling?
  • #1   27. maj 2013 Det tror jeg ikke. Da jeg skulle erstatte den gamle regulator på min Suzuki GSX 750 ES og monterede den forkert, skete der ikke noget. Efter jeg monterede den korrekt, virkede den bag efter.

    Det skal lige siges at det er en uoriginal som sidder på min nu og fungere fint uden problemer. Jeg måtte lave om på kabler, for at få det til at passe.

    Men du skal ikke hænge mig op på dette, da det kan være forskelligt fra maskine til maskine....


  • Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

    Emner: 11 Svar: 278
    #2   27. maj 2013 Ikke at det nok kan sammenlignes... men da jeg købte en uoriginal regulator til min kymco virkede den ikke da jeg tilsluttede den (den ladede ikke). Det viste sig at de fem ledninger var sat ind i stikket i omvendt orden af hvad hun-stikket på MC'en var. Jeg rettede placeringen til således at ledningernes farvekoder passede 1-til-1 og så virkede den.

  • #3   27. maj 2013 Carsten H

    Netop noget at det jeg prøvede, selvom jeg måtte rette stikket. Skal lige siges at på min var det besværligt.

    Så tvivler på at regulatoren kan springe/kortslutte ved at tilslutte den forkert. smiley


Kommentér på:
kan man springe sin regulator/rectifier ved fejl kobling?

Annonce