964 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 57 Svar

97 lejer i et 2000 honda cr 125r nav 97 lejer i et 2000 honda cr 125r nav

Hej MCG ville høre jeg om det er muligt at smide lejer fra en årgang 1997 honda cr 125r, i et nav fra 2000, står og har et problem, skal ha samlet mine fælge, men mine std nav fra min honda, men problemet er at bag navet ikke passe med min goldspeed, navet kører med 34 eger og fælger er med 36 eger, kan få nogle goldspeed nav, men det passe kun fra årgang 2000 til 2007 smiley kan man bytte lejerne ud med årgang 1997 lejer ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  97 lejer i et 2000 honda cr 125r nav
  • #1   14. jun 2014 Sålænge dimensioner og specifikationer passer, så kan du bruge ethvert leje smiley

• #2   14. jun 2014 jamen tak smiley men det ville ikke komme bag på mig, at ydermålene er lavet om fra 1997 og så til 2000, så vil være helt sikke før jeg måske køber goldspeed nav til mine fælge smiley kender du måske ander end talon som har lavet nav til min gamle honda ?

• #3   14. jun 2014 har fået andre lejer mange gange, til en nyre model, som passer til den gamle CR 125´er aksel ... kan ik´huske hvad de heller, men tag mål,.. de finds !!

ellers lav et aksel-rør , det har jeg også haft gjort, bare husk, at det skal måles godt ud

• #4   14. jun 2014 der er også Warp 9 hjul, men der stææer du også andre lejer I, så de passer til din aksel smiley

• #5   15. jun 2014 jo ved godt der skal måles smiley men har købt fælge og eger smiley

• #6   15. jun 2014 er du sikker på at det ikke bare er de same lejer der skal I det Nye narv, som du har I det gamle ??

• #7   15. jun 2014 jeg er 99% sikker det har ikke sammen nummer på www.motorcyclespareparts.eu, som forhandler oem honda dele, har brugt dem til alle mine ome dele på min honda, leje nummer til bag nav 1997, 91062KS6831 og leje nummer til bag nav årgang 2000
    91052KZ4J21, og har søget på leje størelse. yder og inder mål, kan bare ikke finde nogle stæder smiley

• #8   15. jun 2014 har lige fånet ud af at honda cr125r køre med samme aksel størrelse, fra 1995 og til 2001, så for nav er ikke svært at få fat i smiley men bag nav skifter størrelse fra 2000 fra 20mm til 25 mm så bag navet kan ikke bruger, fra goldspeed som ellers var min plan smiley lur selv her www.nxtbook.com/nxtbooks/hi-torque/mxa_201205_dealer/index.php?startid=D18

• #9   15. jun 2014 lige som du ser på det billed fra mxa dealer, .. du laver bare et rør med en inner diameter der passer til den gamle aksel .. så er du på toppen ... Jeg har gjort det på CR 125 1995, CR 250 93 ... no problem ...

Hvis du går HELT stram på den, så brug det gamle narv, med Nye eger og fælg .. Lav forgafflen om, ( den kan blivwe kanon god ), hæv skylle portene 0.5mm, og tag 0.2mm af toppen ...såm er der liv I den goé gamle Honda smiley

• #10   16. jun 2014 hvor for man lavet sådan en aksel ? det er faktisk noget af det samme en meget kendt 2 takt tuner siger, ved navn eric gorr siger, dog skriver han at man kan bruge en 125 cr cylinder fra en årgang 92 da den har en amden, udstødning port tid smiley men nu er min cylinder og motor blok tunet smiley us-protunet, står der på siden, af min cylinder smiley samt der siger noget oldscool topstykke på smiley

• #11   16. jun 2014 det er en 95 cylinder, man burger, men de er meget svære at få fat I .. og hoved forskellen på din og en 95´er er 0.5mm tidligere åbningstider på skylleportene.

95´er cylinderen er så meget bedre at de fleste AMA teams satte den på deres cycler selv på 2000 og 01 modellerne og så tunede dem .. Jeg har haft flere af den, DE virker ..

grunden til at man lavede en aksel mrf større diameter, er for at den er stærkere og man kunne spare vægt.

Hvis du er hard core 125´er kører kan du også istedet lægge en ekstra bundpakning I, så får den MASSER af top-end men al bund er væk ( det er jo så væk alligevel på en 125´er ..

Du kan også på fat I en Cab, fra en CR 250 fra 90´erne som er 2mm større, det virker også midt og top ..

Ved ikke hvem de pro-tune er, kan ikke huske om din midel har bladder forgaffel.. hvis den har, fjern bladder, det fjerner meget mid-strocke harsness ,,og ender I arm-pump ..

• #12   16. jun 2014 er det en 38mm carbu du mener ? er lige igang med at undersøge leje størelser, ser ud til at honda cr 125r fra 90 og til 99 køre med samme leje i deres bag nav, bare de støreslser som er svære at finde, ender med jeg må købe et sæt 97 lejer og så et sæt 2000 lejer, ja det er ikke noget bundtræk i en 125r, har ellers fundet en hjemmeside hvor man kan købe en 95 honda 125r cylinder for okay penge smiley

• #14   16. jun 2014 altså, hvis det ER en 95´cylinder, så gider du GODt at have den .. du kan tjekke, det ved at bede om det nummer som står på cylinderen. så går du ind på thumbertalk.com, og tjekker vare nummer på en 95´er .. Og vær SIKKER på at der ikke er nogen som har forsøgt at tune på cylinderen før du køber den. For de port tider den har er 100 gange bedre end uanset hvad du gør ved en anden cylinder .. tiderne på den passer bare !! De kører rigtig fint med vertex stempler.. Du kan polerer udstødnings porten op, og ventil systemet,

ja .. 2mm større cab .. den doma do har et bedst til sand.. det er en mid range pipe ,, rigtig fin .. skal den trække mere ud på toppen er de en mid/topend pipe fra pro Circuit. ellers kan du sel skrive ned til Doma manden, og bede han om at lave en top end pipe til dig ,, det har jeg gjort før ...

et saddle skum fra en 99´er kan du tilpasse på din saddle bund, så får du en mere lige saddle, og kan komme mere frem på cyklen I svingene .. DU kan sætte en forbro/styrbro på fra en 99 og frem, så får du dit styr mere frem over kronrøret, det hjælper rigtig godt I svingene også ..

og jeg har vist også et andet shims stack opsæt liggene til sådan een, hvis du kan tage sådan en bagdæmper fra hinanden smiley

Hvis du gør et fint stykke arbejde, så nupper den fint en meget nyere YZ´er eller andet .. Har vindet mange løb I 250T/450 klassen på sådan een .. smiley

• #15   17. jun 2014 du er sku en rigtig totakt nørd smiley dem er der ikke mange af smiley der er mange der siger de gamle hondaer ikke spiller smiley mener den doma udstødning gerne skulle giver bedere over hele arbejdes området smiley

• #16   17. jun 2014 totakter styrer smiley

Pladder at de gamle Honda´er ikke spiller .. De kan komme til at gå rigtig stærkt, og så holder de !! .. Jeg har lavet nærmest en udendelighed af de Honda t-strokere .. det er sgu noget af det bedste man kan få¨... Røv nederen Honda gik væk fra at lave smokere ...

Det er lidt forskelligt med udstødningerne .. Har været need på Doma fabrikken .. de har godt styr på tingene.. de udstødninger de sælger er som du siger all-round pipes.. men hvis man beder om det kan må få pipes, som er mere mid-top pipes .. De lavede engang een til mig dernede, udfra hvad jeg ønskede, kørestil, hvad tun der sad på osv.. SÅ var det liv !! .. de standard Doma ( eller andre ) er testet og bygget udfra resten af cyklen er standard. NÅr man så laver andre ting om også, ændrer det jo på hvad udst. skal gøre .. Faktisk kostede det ikke mere at få dem til at lave en top-end pipe, end en normal ..

Hvis du kører med std, bagpotte, kan det hjælpe at tage 20-25mm af den .. så kan du stadig holde støj krav...

• #17   17. jun 2014 hørt de gamle hondaer holder max, køre nu ikke med std bag potte det er os en doma, har tænkt på at få fat i en 95er cylinder, men har bare ikke det værktøj til at tune den, plus den cylinder der sider på nu er tunet, der er fræst i den, altså fjærnet støbe fejl, i alle skylde kanaler, der er os fjernet støbe fejl i indsuningen på motoren smiley problemet er at i min cylinder er der et stykke nicasil der er røget af smiley

• #18   17. jun 2014 æv nederen med det nikasil .. det er så en fed idé at købe den 95´er .. ellers .. Powerseal I Holland, de er gode til ny nikasil ... når du engang får den 95 cylinder, vil jeg gerne hjælpe dig, hvis du er interesseret, med at optimere den så cyklen går som et spyd .. smiley ..
    ved du om der er lavet noget I blokken på din motor ? .. hvad med hovedlejer osv, ved du hvor ganle de er/køretimer osv ??

• #19   18. jun 2014 ja det er mega træls, der er røget noget nikasil af smiley må lige ind og tjække powerseal´s priser smiley meen er lidt hug på at købe en 95 cylinder, du ved der skal os være penge til det jo hehe, puha de nav er dyre, 2 skt talon nav 4000 bobs, men så passer de os til min honda, som sagt er i gang med at blivet bygget om smiley ved der er fræst i indskuningen der hvad mebbranen sider, ved ikke hvor mange timer mine cykel har gået, men har tjækket den fra slør smiley og der er ikke noget at komme efter, der er heller igen mislyde smiley

• #20   18. jun 2014 joh .. det løber hurtigt løbsk !! ... kørte du på sand med for lille dysse eller hvordan, siden den åd nikasilen ?? .. kan ik´huske det, men mener det er 172 eller 175 der er standard hvis der sidder en Kehin kab på ..

Jeg skal op forbi en gammel cross ven idag, hvis du vil kan jeg da spørge han om han har et par Exel hjul som passer på din til lidt billigere penge ..

kan faktisk oghså være han havde en cylinder liggende ... jeg kan da spørge, det koster jo ikke noget ..

• #21   18. jun 2014 ja det kan man rolig sige det gør smiley den køre med en 172 som er std, nope var ude og køre lidt hygge cross sammen med en ven, synes den manglet ildt på toppen, så hjem og skilde den ad, der så jeg skaden i min cylinder smiley jamen det skader nu ikke at spørge, bare vigtig at det er med 36 eger på for og bag nav, da mine 17 tommer motard fælge er med 36 ege holder,

• #22   18. jun 2014 nårh .. nederen .. han havde ikke nogen hjul .. men han havde en cylinder med ny nikasil,stempel, pakninger osv. for 3 k .. men det er jo også en slags penge ... hvad var det den anden kostede ??

• #23   18. jun 2014 det var da træls. en ny cylinder koster 356 eur, der er 2650,44dkk, det koster, det vil koste 2490,40 dkk at få min cylinder lavet hos powerseal, så det kan betale sig at få den lavet hos powerseal, når alt det andet er købt hjem

• #24   19. jun 2014 ved ikke om du kender en meget kendt totaks tuner, ved naven eric gorr ? han har lavet en tuning manual, for min gamle honda, han skrive, man skal bruge en 92 cr cylinder, hpp ventiler fra 93-96, et 91 topstykke, og man skal bruge et domed stempel, så en 38mm PJ Kcihin smiley så lige en v-force membran, så skulle man har en motor der har et pcaks omddrings område på 12500 rpms smiley

• #25   20. jun 2014 Joh .. kender godt Eric Gorr .. han har godt tjek på tingene .. Vi lavede engang en test med 4 cykler, en CR 125, fra 95, 96, 97, og en 99´er .. 96 og 99 var skam tunet, 97 var standard . Intet kunne følge 95´eren som kun havde en FMF tun potte på ! . 97´eren klarede sig faktisk ret godt. DEn vandt sgu da en B-DM afdeling på nisseringen det år ( mener det var 2000 eller 01 ) .. men det MEST fantastiske var, Vi fik en original 95 cylinder over på den 99; køreren kæmpede altid før I tiden, og vandt aldrig en skid. vi smed den skide 95 cyl på, og han røg lige ud og vandt 4 C-løb I træk og blev B-kører .. han flipped HELT ud over hvor meget træk der var I hans cykel .. det var sgu fedt !!

• #26   20. jun 2014 hvis ikke jeg kunne fe den 95, cyl, med det rigtige vare nr, så ville jeg kontakte de forskellige forhandlere hér I DK, og se om een af den har en hpp-cyl med ny nikasil til billige penge .. DE må jo være til at prutte med, eftersom der ikke sælges så mange af den mere, og den har ligget på hylden I laaang tid .. Jeg ved at J.Ø har een, og man kan vel "hake" ham lidt ned I pris smiley ... det havde jeg gjort !! ..

• #27   20. jun 2014 den hjemmeside jeg fandt, skal man sende sin gamle cylinder til som en bytter, må lige sende dem en email i dag, og skal ringe til nikasil danmark i dag smiley lige høre hvad det vil koste mig at få fixet min gamle cylinder smiley men vis jeg køber en 95 cr cylinder, passer mit hpp ventil system lige over på ? for det er mega dyrt nemlig

• #28   20. jun 2014 ja .. det skulle være helt det same fra 95 op til og med 99 ... ellers kik på thumbertalk og sammenlign dele dér .. men der skulle ikke være nogle problemer ..

Der er et firma I England som også er gode til nikasil ..kan fandme ik´huske hvad de hedder .. vær SIKKER på at det firma du vælger har laver rigtig mange crosser cylinder, det er super nederen af få en cylinder hjem, hvor nikasilen revner efter kort tid .. tro mig, jeg har prøvet det ..

• #29   20. jun 2014 og ja .. det er meget normalt at man sender den gamle som ombytter

• #30   20. jun 2014 ja det har jeg os tængt mig at gøre smiley den cylinder som den ven har, er det en ægte 95er cylinder ? for en helt my koster ikke 358 euro men 628 euro smiley

• #31   20. jun 2014 jeg ved det ikke, men jeg vil gerne tjekke det for dig på mandag.. jeg ved at det er en helt ny powerseal nikasil der er lagt I den ..

• #32   20. jun 2014 jamen tak smiley suk skulle lige lave min forgaffel nye oringe, og bøsninger, tror du så ikke de er alt for små smiley de er ikke til kyb 46mm gaffel, men til en det rigtige vare nr er 38-6010, mit heder 38-6009, så må købe et rigtig sæt nu den føste smiley

• #34   20. jun 2014 har MAX MC ikke et rep sæt til sådan een som din ? .. De tourmax pakdåser og Teflon de har plejer at være fine .. de er ihvert fald bedre end all-ball ..

• #35   20. jun 2014 det vil jeg da lige tjække smiley tak det er virkelig rart at du kommer med gode råd, og ikke bare siger simon du skal og skal men lader det være op til mig smiley

• #36   20. jun 2014 så fik jeg lige ringet til jø servis, hehe keft en sur mand jeg fik i røret smiley men men han sage der var to på lager smiley og jeg skulle ringe på mandag smiley

• #37   20. jun 2014 vis din vens cylinder er en ægte 95 cylinder, skulle den gerne har parts nummer 12120KZ4890 - 12110KZ4890, vis det er en tolerence B, vis det er en tolerence A er parts nummer 12110KZ4890, vis alt spille over ens, vil simon gerne købe den for 3000kr smiley og send gerne lige nogle billeder smiley

• #38   21. jun 2014 jeg finder ud af sagen på mandag .. smiley .... Man skal da ALTID ha´respekt for een som kører CR 125 ... smiley

• #39   21. jun 2014 ja det kan der være noget om smiley lur lige det her gamle topstykke som sider på min honda smiley det er sku oldescool tuning smiley håber sku det er en 95er cylinder ellers har jø servis to på lager smiley

profilbillede
  • #40   21. jun 2014 det her topstykke har jeg ikke set før, men det er med i eric gorr performance handbook, passer os fint da min honda er en us import smiley luret lige på min karburator i går, den er sku 38mm eller den er boret op til 38mm smiley

• #41   21. jun 2014 lige en ting til ville det hjælpe at skære noget af min dome bag potte ?

• #42   21. jun 2014 tro det ender med at du får en racer som ikke vil andet end op med næbet ! smiley

hvor langt er alu stykket potten. der findes flere forskellige modeler ...

har du prøvet før at optimere udstødningsventilerne ??

• #43   22. jun 2014 jeg tror sku du har ret smiley det er 30cm langt da det er en doma enduro, da jeg tænkte den ikke ville lame så meget, havet nemlig en hgs udstødning med hgs potte på min gamle rm 125, og den larmet meget smiley men vil gerne ha noget vild optræk smiley så den trækker hele vejen op til dens peak omdringer, nej det har jeg ikke prøvet hvad skal man da gøre ?

• #44   23. jun 2014 keft ham fra jø servis, har ikke meget forstand på de gamle hondaer haha

• #45   23. jun 2014 tjaaa.. man skal vide hvad man vil ha, men han plejer altid at være okay til af skaffe noget .. jeg tjekkede de 2 cylinder han har .. den jeg ville købe hedder: 2GT2 J186.

make han har en bagpotte der er mindre, som du kan få til en god pris, hvis din er svær at lave om .. MEN, normalt er en endure potte ret land EFTER det bageste beslag. Så tager du nitterne af I begge ender, tager et stykke af alu røret .. vel ca 50-70 mm, og tager det samme af inderrøret .. så virker det !!..

Hvis han har en potte, skal du bede ham om at han tager et billed og mail´er det, så du kan se om det er noget du kan bruge til noget ... bare sig til ham at det har Morten sagt han skal gøre .. så kan ham lære det !!!...

men cykilderen er fin.. enten et Prox, Vertex, eller original stempel .. andet ville jeg ikke køre med .. Du skal pudse din udstødningsport, først med fint slibepapir, og bagefter med autosol .. det samme med toppen af stempelet, og forbrændningskammeret I topstykket, samt ALT ALT ALT, fra udstødningsventilen som går ind I udstødningsporten ..

ALT andet ved ventilen skal være 110% renset, og smurt .. du skal tjekke at den er 100 % symkroniseret I begge sider før du sætter cylinderen på, og at du MEGET let kan få den til at åbne og lukke, ved at skubbe til den med fingrene, der hvor armen fra motoren aktiverer den ..

mine bedste anbefalinger omkring blandningsolie : kør ALDRIG på noget middle eller billig olie . det sviner og tilkokser din udstødningsport. korrekt olie efterlader INGEN koks .. Verdens bedste test; tag og kik I din gamle udst-port, er der sort koks, er det ikke god nok olie !! .. uanset hvad nogen siger !!
    Gode olier ! ; Bel Ray H1R . Maxima´s dyre olie ! , Silkolene´s dyre, .. hvad ville jeg køre på ? ,, Bel Ray .. any time !! ..

Race gas !?!? .. Efter en masse tester og forsøg, endte der sådan ; 19 L benzin. ½ L Silkolene Octane Boost, og ½ L Bel Ray H1R .. DET virker, og du kan køre 20 køretimer på et stempel
    Af en eller anden årsag virker lige nøjagtig Silkolenes Octane Boost, bedre ens så mange andre!! .. ved ikke hvorfor, men det gør den .. man kan VIRKELIG mærke forskel .. mere end hvis du køber en V-force membrane !!

ihvertfald .. din udstødningsport skal være HELT blank efter 10 køre timer ( hvis du hiver udstødningen af .. der må max være en let ren lysebrun olie film, som du kan tørre at med en klud, og så skal den igen være så du kan spejle dig I den !

Hvis du er vild, så bor et lille kølehul på 2-2.5mm I stempelet ca 10mm under stempelringen, lige I midten hvor midtervæggen på udst-porten er .. så ødelægger den ikke stempler ...

Rigtig mange Hondaér havde lidt for lav tændning, som gjorde ( specielt når de blev tunet, eller kørt af hard core A eller B køere ), at de ikke trak helt ud, blev lidt for varme, og ødelage stempel og nikasil ... du kan rykke din ankerplade på tændningen 1mm (med uret ), så stopper det problem, og der er merer træk på toppen ... DEn kan køre med B8ES rør, men går MEGET bedre med et B10EG rør .. så skal man bare ikke holde og lave så meget ryttergårds finder, så dør de 10´rør .. smiley ..
    V-force membrane !?! .. tjaaa .. johh, hvis man ikke er så vild, og vil prøve at få lidt bund-midt ud af sin 125´er .. johhh .. så er den vel god, får den gas, kan du ikke mærke en skid forskel .. MEN hvad gør folk ikke for at det lyder smart I ryttergården !?
    hvis man ikke vile give gas alligevel, kan man jo ligeså godt købe en 250F .. ha ha ..

• #46   23. jun 2014 det vil jeg da gå ned og se efter smiley laver selv min bag potte om, tændingen er stildt i mm mod uret, så den har mere fortænding smiley nu jeg i tivl var det ikke din ven som havet en cr 125, årgang cylinder ? for dem fra jø servis, viste han ikke om var en aårgang 95 smiley køre med maxima Super-M, det er ret så godt smiley vil da os pusse min udstøngs ventiler, og de er stillet så de åbner lige meget smiley og de går meger nemt

• #47   23. jun 2014 nu har jeg prøvet at skilde den doma enduro potte ad, og det førte bare til røret der sider sammen med udstødningen blve bulet, så køber en doma mx udstødning nu til den føste smiley

• #48   23. jun 2014 øv .. kan den ikke redes ??

• #49   23. jun 2014 https://www.thumpertalk.com/shop/oem.php?partcategory=681400&manufacturer=1&category=5&year=1995&model=25195 .. ved ikke men det ser ud til at thunbertalk har een ny original cylinder !?!? .. Det er vel toppen af poppen!! .. til 2500kr .. så kommer fragt og told, så det bliver vel 33-3400 kr hjemme .. trorede ikke man kunne få dem Nye mere !! .. fedt ..

det kan ikke liiige finde ud af hvad årgang den ene jø cylinder er, udover det nummer jeg skrev til dig !? .. den anden han har er tunet, har også ny nikasil, men har været svejst, så der er små huller .. den ville jeg bare ikke ha´, da man ikke ved en skid om om den cylinder virker med det tun der er lavet, eller de har splittet den ad ... den ville jeg ikke ha´ ..
    Det jeg ved er at den sidste CR 125 95´er jeg havde, var I 2002, den blev optimeret, og den pryglede alt, fra KTM 525, KX 250´ere til CRF 450 .. fuck den var go´ ... igen I 05, lavede Honda nogle gode CR 125´ere .. jeg købte en ny overgemt 06´er I 09, og tunede den .. damm den gik som et missil .. men 95´eren .. den trak ud til omkring 13.500 omdr .. det var helt sygt

• #50   23. jun 2014 nope smiley blev sur og så røg den ud hehe, så køber ny bag potte, nogle forslag ?

• #51   23. jun 2014 så tror jeg har mere held hos ham i tyskland smiley ellers skulle jeg få lavet min gamle cylinder hos nikasil danmark, det vil os blive 3100 ca

• #52   23. jun 2014 jeg har altid været glad for pro circuit bagpotterne .. de laver dem I 3 længder .. mellem potten lamer acceptabelt til at andre ikke bliver sure og den slags .. men altså, domas MX potter er også fede ..

hvis ham I tyskland har en 95´er der passer nummer and all .. ja, så var jeg nok også røget på den ... om så jeg selv skulle køre derned og hente den .. ha ha ..

forøvrigt, mener jeg man kan få en Showa bagdæmper til at passé på din, fra en 250 ér enner en 4-T, den skal bare shimses om .. det er en kanon dæmper, noget bedre end kyb, når først den er sat op .. Jeg havde en Showa på min 06´er, og også på min KXF 450´er .. det er sgu kvali ... og man kan vel få den I nakken snart !?!?

• #53   23. jun 2014 og forresten ,, fed Honda på den film ! smiley

• #54   24. jun 2014 den er sendt med posten, men der står ikke noget nummer, bare det er en årgang 95, jo en Showa bagdæmper skulle gerne passe, men vil starte med noget nye bag potte og så den cylinder smiley den skal jo til træf i år smiley pro circuit vil det passe fint med min doma udstødning ? jaaa den er mega fed, en årgang 90, med allustel og mugan cylinder, det er lidt det samme som at se sit barn føste gang, smiley de kan ikke få for penge smiley og han vil ikke af med dem han har, selv om det kun er 5 stk i alt hehe

• #55   24. jun 2014 ja .. den vil gå godt med en PC potte ! .. og man får jo næsten tårer I det lille øje over den Mugen .. de må sgu tage sig sammen Honda, og lave 2 strokere igen .. man burde skrive til dem eller noget .. !

• #56   24. jun 2014 ja det er ikke meget galt, de kunne godt lave noget nyt 125r tak, men alle vil ha det 4 takts i dag smiley men ikke mig ellers tak en gang 2 taks altid 2 takts smiley så snupper jeg mig sådan en pc potte smiley

• #57   24. jun 2014 jeg kunne og købe en Messico Racing udstødning og bag potte smiley

Kommentér på:
97 lejer i et 2000 honda cr 125r nav

Annonce