493 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Rudy H
Rudy H
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10

Ujævn gas Ujævn gas

Jeg er ved at køre min nye cykel til. Den har kørt 450 km. nu. Er der nogen der kan fortælle mig om det er normalt under "break-in" at den engang imellem hakker i det, når jeg accelere ved 3500 omdrejninger? Jeg har styr på alt det med chokeren, så det er ikke derfor. Men det føles som om motoren drukner når den får lidt at leve af selvom motoren er varm??

Er det barnesygdomme?

Mvh Rudy

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ujævn gas
  • #1   22. aug 2006 Tja.. det er jo en Hyosung. smiley

Nej undskyld, jeg ved det ikke..

• #2   22. aug 2006 Enten pga benzin indsprøjtningen da der fra ny ikk bliver givet nok benzin da det ikk må favurene for meget. Miljøkrav. min havde også det problem i starten men så fik den 5% mere at leve af så var der ikk noget. Eller også bruger du for lave omdregninger.

• Rudy H
    Rudy H Tilmeldt:
    jul 2006

#3   22. aug 2006 Til Lund: Ja, jeg vidste jo den ville komme. men tak for hjælpen :o)

Til Karen M: Man skulle jo mene 3500 omdrejninger er tilstrækkeligt. Men om ikek andet kan jeg altid få den omdyset når den kommer over de 1600 km.

• #4   22. aug 2006 Min første cykel lå jeg også med de de 3500 omdrejninger men det er det der gør at den hakker i det! Hvad har den af max?

• Rudy H
    Rudy H Tilmeldt:
    jul 2006

#5   22. aug 2006 Hvad den har af max?? Max omdrejninger?? Ved 10 ½ mener jeg den bliver rød. Brokkede din nye GSR sig ikke under break-in??

Flot cykel du har dér forresten..

• #6   22. aug 2006 Nej det gjorde den ikk...... Jeg gav den 7000 omdregninger i tilkørelsens perioden. de siger op til det halve i omdregninger når man køre den til.... ellers drukner den

• #7   22. aug 2006 Pludrer den i det ved de 3.500 o/m? For så er det, som du er inde på, nok fordi den får for meget benz. Jeg oplevede det samme på mini-gixxeren, og der hjalp det da jeg fik justeret nålen.

• #8   22. aug 2006 Kan med 110% sikkerhed sige det ikke er indsprøjtningen, da den har karburator.
    Min kammerats Hyosung laver samme trick, og da han nævnte det for sin fohandler fik han af vide at det var pga vand i benzinen. Og at benzinselskaberne hælder vand i benzinen. Løsning er så at køre med karburatorsprit....

• #9   22. aug 2006 Jeg var også ude for det med min Hyo, dog ved lidt højere omdr.. Talte med min fætter om det. Han fortalte at det meget ofte kan forekomme under tilkøring af en mc. Min holdt også op med det efter tilkøring. Det skal dog siges at jeg ikke var ude for det konstant, men det skete nogle enkelte gange.

Kommentér på:
Ujævn gas

Annonce