485 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Jeppe W
Jeppe W
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18

Baglygte problemer Baglygte problemer

Hej,

Jeg har netop købt mig en ny baglygte til min triumph fra 71.

Det er en LED baglygte og jeg har store problemer.

Når jeg monterer den og trykker på bremsen, så går lyset ud i stedet for at lyse op. Hvis jeg bytte om på baglygte ledning og bremse ledning, så kan jeg godt få den til at lyse ekstra op.

Hvad fanden gør jeg?

Jeg har tre ledninger. Gul, blå og grøn.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baglygte problemer
  • Jeppe W
    Jeppe W Tilmeldt:
    mar 2016

#1   10. mar 2016 Det skal siges at alt virker som det skal når jeg sætter den gamle glødepærer i igen. Både alm. Lys og bremse.

• #2   10. mar 2016 Prøv at sætte en prøve lampe på stellet og find ud af hvad for en der er minus af de tre ledninger du har på mcen. Led lygter skal ha de " rigtige " forbindelser.
    Altså minus til minus !!

• #3   10. mar 2016 Min Triumph Bonneville havde plus til stel, jeg ved ikke om det er det samme på din, og om det kan have indflydelse på en LED lampe. Min var fra 69, og jeg mener ikke de lavede om på det...

• #4   10. mar 2016 som Michael skriver, Triumph'en kører næsten med garanti med plus på stel og det er glødepærerne fuldstændig ligeglade med, men det er dioderne ikke.

• #5   10. mar 2016 Sådan en Triumph har vel + til stel, måske derfor ?

• Jeppe W
    Jeppe W Tilmeldt:
    mar 2016

#6   10. mar 2016 Ja den har plus til stel - men hvad gør det for bremselyset? Nu har jeg faktisk sat den gamle lygte på og skruet den fast. Dvs. Til stellet og nu går den også ud når jeg bremser.

What to do here?

Kommentér på:
Baglygte problemer

Annonce