1.069 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Kører dårligt kold. Kører dårligt kold.

Hej folkens.

Jeg har en Intruder 750 der kører dårligt når den er kold. Den skyder og prutter, men kører fint når den bliver varm.
Jeg har skiftet tændrør, men det hjalp ikke så meget. Den kører med potter der nærmest er fri udblæsning.
Hvad kan jeg gøre for at få den til at køre bedre. ??? Har ikke tænkt mig at skifte potterne. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kører dårligt kold.
  • #1   15. mar 2016 Har den kørt fint med de potter, eller er det kommet ved skift

• #3   15. mar 2016 Hvordan kører den når den er kold hvis du f.eks. kører med halv choker. Problemet er jo at når man skifter til åbne udstødninger, er det tit nødvendig at dyse motoren lidt op med et par numre alt efter maskine. Det der sker er at motoren kører magert altså for lidt benzin, det kan så resultere at den prutter lidt når den er kold, fordi en kold motor bruger mere benzin end en varm motor. Men prøv at køre med halv choker når den er kold så kan du hurtigt finde ud af om det er det.

• #4   16. mar 2016 Potterne sad på da jeg købte den. Det er nok et spørgsmål om dysning, da den kører bedre med lidt choker på. Chokeren trækker sig selv ind, så det er lidt svært at køre den trukket.

• #5   16. mar 2016 Ja okay, troede det var manuel choker man selv kunne slå til og fra, men ja prøv da at dyse den lidt op, så kan du ihvertfald hurtigt se om det hjælper.

Kommentér på:
Kører dårligt kold.

Annonce