616 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Neutral lys GSX650F Neutral lys GSX650F

Hej folkens

Jeg har på det seneste lagt mærke til at neutral lyset ikke tænder ved fri-gear. og den skriver hellerikke "0" i geardisplayet

hvornår det kom er jeg ikke helt sikkert på, men er der nogen der ved om det er noget man selv kan gøre noget ved?

cykelen er købt i maj 2015 så garanti er der stadig.. men hvis det er en lille ting.. så kunne jeg måske selv fikse det...

det er lidt ala samme fejl som i denne video, bortset fra at neutral lampen tilsidst lyser og den skriver "0"

iflg Google kunne det have noget med gearføleren der er blevet beskidt?

link:
https://www.youtube.com/watch?v=Es40pD7HGus

mvh
lars

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Neutral lys GSX650F
  • #1   24. mar 2016 De er vist meget følsomme. Har samme problem med min GSXF750. Den har dog ingen gear indikator som din, men det grønne frigear lys tænder kun når den har stået stille i flere timer. Lige så snart man kører og standser ved det nærmeste krys, så lyser den ikke længere når man holder i frigear. Det er meget nemt at skifte, men jeg ville starte med at rense den først og se om det hjælper inden du køber en ny sensor.

• #2   24. mar 2016 Det tyder på at være en reklamation. For man kan vel ikke selv være skyld i den blir defekt

• #3   24. mar 2016 Brug den garanti der er på den, hvis du selv går igang. Og det ikke lykkedes, og eventuelt bliver værre, så kan man godt forvente at de siger du selv har ødelagt den. Og du derfor selv skal betale smiley

• #4   25. mar 2016 har fundet årsagen til fejlen ...

jeg har mont. LED blinklys hele vejen rundt, og jeg købte derefter en LED blink relæ over Ebay... og LED blinklyset virkede fino smiley , men jeg kunne se i lednings diagrammet at én af den 3 ledninger der løber til GearPosition Switch kom fra blinklys relæ.. så prøvede lige at sætte den orginale for at være sikker... og det hjalp .. så virker det hele igen bortset fra at blinklyset blinker hurtigt..

så er vejen vel vist.. man er nød til at mont. modstandene ?

• #5   30. mar 2016 problemet er løst..
    så er der købt en ny blink relæ. nu spiller det igen smiley

Kommentér på:
Neutral lys GSX650F

Annonce