{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Fremflyttersæt. Kender i dette sæt?
  • #1   1. aug 2016 Hvis der hverken er producent eller et nummer slået ind i det. Så er det næsten med sikkerhed ikke godkendt. Det ligner dog et Highway Hawk sæt synes jeg (dem er der godkendelse på). Er du sikker på at du har kigget overalt på det?

  • #2   1. aug 2016 Hvor skal jeg lede efter det nummer så? smiley Har kigget rundt på alle flader syntes jeg :6

  • #3   1. aug 2016 Så er det desværre nok en kopi. På begge mine sidder det på indersiden af det beslag der bliver skruet fast på cyklen. Der er både navnet på producenten og nummeret på sættet.

  • #4   1. aug 2016 Flex.

    Har du et magen til ?

    Hvordan skal nummeret lyde ?


  • #5   1. aug 2016 Jeg har selv et fra Highway Hawk, men det er et andet et og der er ikke godkendelse til en Intruder VS, da det er lavet til min Kawasaki. Nummeret kan variere meget. På min Kawa hedder det xxx-xxx, men på min intruder VS 1400 hvor det er et Thunderbike er den xx-xx-xxx, så det må næsten være individuelt fra producent til producent.

    Det du skal lede efter forresten, er ikke TÜV, men det der hedder et Teilegutachten, som er en godkendelse af at det passer på netop din model.


  • #6   2. aug 2016 Highway hawk - det kina noget, er det ihvertfald ikke smiley

    Det dér er enten Wilhelm Seeger, eller Buchardt, som laver kits med smørrenipler. Seeger stoppede under krisen, håndlavet i Tyskland. Buchardt har overtaget og er noget dyre...

    Har selv Seeger på min Savage og der fås ikke meget bedre smiley

    Send Thomas en e-mail, han har forhandlet disse kits, inkl. mit eget: info@tg-tech.dk


Kommentér på:
Hjælp til Fremflyttersæt. Kender i dette sæt?

Annonce