{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til fremflyttersæt
  • #1   19. mar 2019 Uden at villle fornærme dig tror jeg det bliver op ad bakke når der intet mærke eller nr er på sættet. Det ligner ikke noget af de gængse mærker, og selvom de var et anerkendt mærke er det langt fra sikkert der er TüV eller andet på en del til en 27år gammel cykel.

    Jeg havde nok fundet en flink synsmand i dit sted


  • #3   20. mar 2019 SOS, mener du seriøst at det ligner fremflyttersættet trådstarter har? I så fald skal jeg da vist til Louis Nielsen smiley

    Noget andet er, der står på side 4 at delene skal være stemplet med Falcon + Bogstav/tal kombination til den MC de er lavet - Honda VT600 er P6 (side 3)

    Jeg tror desværre ikke det der et falcon sæt


    profilbillede
  • #4   20. mar 2019 Det er sgu nok mig der skal til Louis Nielsen smiley men han kan jo tage det som en prøve..

  • #5   20. mar 2019 Det er et hjemmelavet fremrykkersæt du har på, hvor man har genanvendt originale dele.

    Falcon/ Mapam fremrykkersæt er ret skidt designet, for høj friktion mellem ledene, det vil jeg gå uden om.

    Skal du have et fremrykkersæt er Buchardt det eneste idag du kan få som er ordenligt lavet.


Kommentér på:
Hjælp til fremflyttersæt

Annonce