4.057 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Hjææææælp, gevind til tændrør er måske Hjææææælp, gevind til tændrør er måske
Hvem er mester i gevind til tændrør, min CBX satte ud på cyl. 4 & 6 så efter udskiftning af alle 6 tændrør, ville 4 & 6 ikke tilbage i deres gevind, så 4erens blev lidt ulden i toppen, hvad skal jeg gøre
Anders Peter Hansen
0 synes godt om
feb 2005
Følger: 32 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 514
okt 2004
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 50 Svar: 168
dec 2004
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 94
aug 2004
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 64
Held og lykke.
CB
P.S. Jonas J ... jeg ville nødig købe brugt af dig
okt 2004
okt 2004
aug 2004
Og tilsidst: Det tager måske 15 min. at sætte en Helicoil i, og så garanterer jeg (næsten - med mindre at man øger vold) at det aldrig vil ske igen.
mar 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 1
Tak for jeres gode og dårlige råd (Jonas J) Brdr. Stevns i Hårlev klarede problemet idag, for kun 175.DKK
Et par rare mennesker som har et godt værksted & en god butik syd for Køge, ja jeg er som født på ny, og maskinen spinder som en CBX'er.
Brdr. Stevns har vinter opbevaring af MC for 175 pr. md, jeg har lige betalt 860 pr md. hos Shurgaard, surt
aug 2004
Det er rigtigt at din metode er billigere (med omkring 2kr. - hvis man kan gøre det selv) og hurtigere (med omkring 15 min.)
Problemet med bare at møve tændrøret ned i et ødelagt gevin (uanset at det bare er et par rynker der er ødelagt) er at
- det IKKE er lige så stærkt - det siger sig selv.
- Du vil gradvis ødelægge gevinet mere efterhånden som du skifter tændrør, idet du ikke har det rette styr - du ved relt ikke om du skrurer dit tændrør lige eller skævt i.
- Det stykke af gevinet du har ødelagt vil du jo ikke dreje igen, uanset hvor lige du skruger tændrøret i.
Har du prøvet spænde dit rør med det rette moment? På et eller andet tidspunkt vil motoren skyde tændrøret ud - med garenti!! og det skal nok bedst passe sig, at det 700km. nede i Tyskland.
Anders Peter H. Hvordan lavede de det?
CB
Hjææææælp, gevind til tændrør er måske