853 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Fuckup med olie... Fuckup med olie...

Jeg har lige skiftet olie på min "nye" cykel.
En sv650 fra 99. Købte olien hos Enghave mc, men fik åbenbart 2 forskellige typer af samme mærke.
Det lagde jeg selvfølgelig ikke mærke til før efter jeg havde skiftet. Så der er altså kommet 10/40 og 15/50 på...
Er det noget rigtig pis, og skal jeg skifte olien igen med det samme, og nyt oliefilter igen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fuckup med olie...
  • #2   5. aug 2007 det gør ikke det store, dog har jeg oplevet forskel i koblingen på min da jeg skiftede til en tyndere olie end 10/40 kører på 5/40

men som strada skriver i praksis gør det ikkke det store

• #3   5. aug 2007 Mem ville da for gud i himlen gå ind og brokke dig ...... det mindste de kan gøre er at give dig den mængde olie du har betalt for ... så har du til at skifte næste gang *S* gratis .......... blandingen betyder ikke det store .......... hov Hekto har sgu lige skrevet det samme men han er jo også på det rigtige hold ha ha

• #4   5. aug 2007 Okay, det gir da lidt ro i sindet :o)
    Har selvfølgelig smidt dunkene ud. Dooh...
    Fandt faktisk først ud af det en dag efter jeg havde skiftet...
    Så der er nok ikke meget gratis olie at hente...
    Tror nu jeg vil skifte olien igen alligevel...
    Er det nødvendigt at skifte olie filter igen?

• #5   5. aug 2007 Jeg har også prøvet det - der skete ikke en skid og den kørte fint de næste 3000 km - Så skulle de til service. Så kunne jeg få den rigtige olie på igen.

Bare man ikke blander fosil olie og fuldsyn olie.

• #6   5. aug 2007 hva sker der ved at blande fosil og synt olie? jeg har hældt en slat fuld synt på min og går næsten ud fra at det var det sammen der var på den smiley men nu glider den i koblingen indtil den er varm, men ellers er der ikke noget galt...??

Kommentér på:
Fuckup med olie...

Annonce