{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E10 benzin TIL BMW1100 rt
  • #1   1. apr 2020 Motoren tåler det sagtens, det er pakninger og benzinslanger. Personligt tvivler jeg stærkt på det kommer til at give nogen problemer, min gamle vf500f2 har kørt fire tankfuld nu uden problemer smiley

  • #2   1. apr 2020 Oktan 98 E5, hvis motoren ikke kan klare E10, som angivet i listen på den dertil hørende site, se link i tidligere tråde om E10. Eller spørg dit BMW værksted smiley

  • #3   1. apr 2020 Googl: e10 verträglichkeit
    Så finder du et pdf dokument med biler og motorcykler.


  • #4   2. apr 2020 Motoren kan godt klare det.. Men benzinslanger og pakninger er en anden sag.. Jeg tager ingen chancer, især da det ikke er mit primære transport middel, men en hobby

  • #5   2. apr 2020 Jeg har det præcis omvendt, det er min hobby, så derfor så gør det ikke noget hvis min honda står stille nogle dage fordi jeg skal skifte en pakning. Desuden har jeg to andre cykler jeg kan køre på smiley

  • #6   2. apr 2020 Mener at huske, at BMW'erne er bygget til at køre oktan 98 eller højere, kig i din instruktionbog. Min R1100RS kørte bedre med Shells V-power end deres oktan 95, og mellem ½-1 km længere pr. liter.

  • #7   2. apr 2020 Andreas, min Bimmer, bliver forkælet mere end lillemor og junior smiley Bilerne, skal bare køre..

  • #8   2. apr 2020 Jeg spurgte af nysgerrighed da jeg hentede Rd’en på værkstedet fra vinteropbevaring og fik frarådet at køre på E10, noget med at det samler snask og vand og i sidste ende ir i svømmerhusene, især hvis mc holder stille et stykke tid, jeg lader være og køre på det dyre det er småpenge med de km jeg kører om året.

  • #9   2. apr 2020 Jeg prøvede det, men ikke videnskabeligt. Jeg købte 3 liter E10 i en gennemsigtig dunk med målestreger, og hældte forsigtig 1 liter vand i dunken. Efter et øjeblik 5-10 sekunder var de nu kun 0,9 liter synligt vand i dunken. De manglende 0,1 liter er altså ikke fordampet eller sivet ud gennem dunken. Jeg kender en der sikkerhedsansvarlig på et skib, herunder deres MOB båd. De hælder E5 i, fordi han vil være sikker på at møget starter øjeblikkeligt, når de får brug for den.

  • Jacob  T
    Jacob T Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 9
    #10   8. apr 2020 Tak for mange gode svar
    Jeg vælger det sikre og kører E5
    ????


Kommentér på:
E10 benzin TIL BMW1100 rt

Annonce