645 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Staffering under klarlak Staffering under klarlak

Staffering under klarlak

Er der nogen der ved om klister mærker skal tøre inden manden sprøjter klarlak på. Har været ude i et uheld med at mærker bobler op hvis jeg sprøjter klarlak på lige bag efter jeg har monteret dem. Ved heller ikke om jeg kom til at give for tykt lag.. Nogen der har erfaring med dette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Staffering under klarlak
  • Martin E
    Martin E Tilmeldt:
    maj 2021

Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 200
    #1   23. aug 2023 Er det ikke bare fordi lakken opløser mærkerne?

• #2   23. aug 2023 Burde det ikke Gøre. Ved ikke om der var fordi jeg var for hurtigt med at klister mærkerne på efter jeg havde givet base.

• #3   24. aug 2023 Jeg har ingen løsning, men oplevede det samme hos en professionel: https://www.amagerautolakering.dk/
    En tank skulle omlakeres, og de fik originale Yamaha stafferinger med.
    Da tanken kom tilbage var der bobler under klarlakken hvor mærkerne sad.
    Da jeg klagede blev jeg mødt med et "Du vil bare ikke betale fuld pris" , og mit argument med at jeg bare ville have en pæn tank blev slet ikke taget alvorligt (...aldrig bruge dem igen...)
    Vi fandt aldrig ud af hvorfor det skete - men måske du kan bruge historien til at det altså ikke er unormalt - man skal åbenbart passe meget på.

• #4   24. aug 2023 Det er også sket på min tank, dog er det ikke mig der har fået den malet.
    Jeg tænker at enten kan mærkerne ikke tåle klarlakken, eller også kan de ikke tåle varmen når de kommer i ovnen.

Kommentér på:
Staffering under klarlak

Annonce