1.677 visninger
|
Oprettet:
hvem køre til sturup d. 15 {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften siger.. Jeg kører afsted her fra valby, er der andre som kører på mc eller er alle i bil?? Man kunne evt mødes ved netto ved lufthavnen?
Kom frisk, kom glad
/ Kenneth
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
hvad med onsdag kenneth se her .
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=19529
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
og det er jo kun for sjov
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
Glæder mig som en i H...
Chris Laver du en tråd i forum i løbet af ugen så vi kan finde ud af mødetid og sted lørdag morgen og smakørsel over broen?
Søren
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
søg i forum (sturup)
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
dec 2005
Følger: 50 Følgere: 46 MC-er: 5 Emner: 60 Svar: 915
ja chris kan vel klare alt med en vandpumpetang og en tot twist..;)
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
Kenneth så kan man snakke om at ha´ langt at køre.....
Kigger lige på det Chris, Har haft P.... travlt den sidste uge,
Søren
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
twist :-)) . måske det er pakgarn du tænker på mummi . twist er for mekanikere :-)) .
næææ du der er ikke noget som en stor 5 kilo`s forhammer ikke kan lave . kom bare glad
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
du ved en buet krog-lignene ting . og korrekt med med forgaffel .
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=19268
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
smid et spørgsmål i forum om du kan låne en af en bruger her evt . ellers så skal du tjekke om man kan komme til med en smalkæbet tang .
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
maj 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 348
har snakkede med et par andre om netop at mødes ved sidste afkørelse i danmark. kl 7 ca.
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
nov 2005
Følger: 67 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 242
Jeg er ihvertfald med på det 10 turs klip.
maj 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 348
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
maj 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 348
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
maj 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 348
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
maj 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 348
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 709
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
turen fra broen og til banen tager ca 20 min så i kan godt lave samling kl 7 ved kastrup hvis det er det i vil .
der vil ikke blive noget med samlet information så at ALLE ikke lige er der kl 7 gør på ingen måde noget . et spredt felt er fint nok . (jeg har nu også garderet mig mht tiden )
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 442
CB.
aug 2004
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 75
Jeg har aftalt at mødes på toftegårds plads på lørdag kl. 06.15, og så skulle der være tid nok, uden at skulle blæse gennem kbh, så hvis der er andre der vil støde til er i velkomne.
God idé med 10 turs kort
jan 2005
Følger: 48 Følgere: 44 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 679
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
nov 2005
Følger: 67 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 242
Der er masser af p-pladser om morgenen, det er mere så vi ikke klumper sammen oppe på broen.
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 442
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
Så regner jeg med at der er nogle der kender vejen på den anden side af broen...
Søren
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 442
CB
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 442
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
Søren
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
hvem køre til sturup d. 15