418 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Trackdays på Padborg, d. 2. og 3. Trackdays på Padborg, d. 2. og 3.

Tak for nogle gode dage - super sjovt, og godt vejr.
Håber ikke der skete noget alvorligt med dem, eller deres cykler, som måtte ned og ligge.
Tusind tak til dem som hjalp os lidt mht. kørsel på banen, dæktryk, mad m.m. - super lækkert smiley
Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trackdays på Padborg, d. 2. og 3.
  • #1   3. jun 2008 Rigtig fedt og kanon vejr smiley

• #2   3. jun 2008 Ja det var sku sjovt dernede, selv tak!

- Marco

Ps: Nice stoppie du lavede, desværre sad mit helmet cam forkert så jeg fik det ikke filmet smiley

• #3   3. jun 2008 selv tak magnus . det var et par fede dage .
    dem må vi ha` nogle flere af :-)) .

• #4   4. jun 2008 Selv tak Magnus...

Fik prøvet min nye 600'er... lidt nemmere at svinge rundt i svingene end den gamle:) Så det var en helt spas dag... lad os få nogle flere af dem:))

• #5   4. jun 2008 Selv takker herfra... jeg havde selv nogle rigtig gode dage, det var rart endelig at få sat ansigter på mange af jer smiley

Jeg har fået rigtig mange positive tilbagemeldninger.
    Hvilket helt sikkert er medvirkene til at jeg har lyst til at lave et lignene arrangement igen næste år smiley
    Inden længe udsender jeg en mail, til alle deltagerne, hvori jeg opfordre til ris/ros og kontruktiv kritik.
    Jeg selv noteret mig nogle ting jeg godt kunne have gjort bedere, og overvejelserne vedr. et fremtidigt arrangement er da allerede begyndt at summe i mit hovede smiley

DVD'en med billeder vil blive tilsendt i løbet af 2-3 uger, lidt svært at sige, da fotograferne lige skal have sorteret over 23.000 billeder først!

Og ja Rene... man bliver sq lidt træt efter sådan et par dage - GG

• #6   4. jun 2008 Ja, mange tak! Det var satme god spas! Vil gerne give en STOR STOR ros til masterkørene - det var dælme en godt stykke arbejde de lavede. Hvergang jeg kom lidt ud af tur med linjerne eller noget så fik jeg lige en briefing om hvor det gik galt og hvordan jeg fixede det! og så var der elles stramt kabel igen.

Det ærger mig MEGET at jeg ikke havde meldt mig til begge dage på forhånd i stedet for at komme med på et afbud på 2. dagen.

Selvfølgelig osse en stor tak til Michael for at arrangere dagene, jeg har ikke ngoet at sætte en finger på smiley

• #7   4. jun 2008 Yo! Rene m.f.
    Jeg har simpelthen ikke kræfter til at arrangere flere dage i år - jeg har brugt utroligt meget tid på det.. faktisk siden midt i december, dengang dagene blev booked... Nu vil jeg nyde "bare" at være deltager resten af sæsonen!
    Jeg skal nok overbringe jeres kompliment til masterkørene, jeg syntes også de gjore et rigtig godt stykke arbejde.
    Men jeg har da tænkt mig at tilgodese de der deltog denne gang, ved at sende dem en e-mail med invitationen, før den bliver offentligt gjort!

En af de ting jeg dog allerede har gjort mig et notat om er:
    - at jeg sagtens kunne have haft flere masterkøere med!
    - at jeg overvejer muligheden af lave et 3 dages arrangement, jeg ved dog ikke helt hvordan det skal skruges sammen - muligvis med en fælles middagspause, ellers går man nok helt kold!
    - at lave noget fælles spisning eller noget om aftenen.

Meeen, nu får vi se.. vil lige bearbejde alle mine indtryk, overvejelser samt feedback..

• #8   4. jun 2008 Ja, det var hyggeligt

Kommentér på:
Trackdays på Padborg, d. 2. og 3.

Annonce