418 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Trackdays på Padborg, d. 2. og 3. Trackdays på Padborg, d. 2. og 3.
Tak for nogle gode dage - super sjovt, og godt vejr.
Håber ikke der skete noget alvorligt med dem, eller deres cykler, som måtte ned og ligge.
Tusind tak til dem som hjalp os lidt mht. kørsel på banen, dæktryk, mad m.m. - super lækkert
Mvh.
0 synes godt om
jan 2007
Følger: 16 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 3 Svar: 75
apr 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 3 Emner: 24 Svar: 94
- Marco
Ps: Nice stoppie du lavede, desværre sad mit helmet cam forkert så jeg fik det ikke filmet
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
dem må vi ha` nogle flere af :-)) .
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 195
Fik prøvet min nye 600'er... lidt nemmere at svinge rundt i svingene end den gamle:) Så det var en helt spas dag... lad os få nogle flere af dem:))
jun 2006
Følger: 140 Følgere: 141 MC-er: 5 Emner: 105 Svar: 1.798
Jeg har fået rigtig mange positive tilbagemeldninger.
Hvilket helt sikkert er medvirkene til at jeg har lyst til at lave et lignene arrangement igen næste år
Inden længe udsender jeg en mail, til alle deltagerne, hvori jeg opfordre til ris/ros og kontruktiv kritik.
Jeg selv noteret mig nogle ting jeg godt kunne have gjort bedere, og overvejelserne vedr. et fremtidigt arrangement er da allerede begyndt at summe i mit hovede
DVD'en med billeder vil blive tilsendt i løbet af 2-3 uger, lidt svært at sige, da fotograferne lige skal have sorteret over 23.000 billeder først!
Og ja Rene... man bliver sq lidt træt efter sådan et par dage - GG
apr 2005
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 76 Svar: 2.079
Det ærger mig MEGET at jeg ikke havde meldt mig til begge dage på forhånd i stedet for at komme med på et afbud på 2. dagen.
Selvfølgelig osse en stor tak til Michael for at arrangere dagene, jeg har ikke ngoet at sætte en finger på
jun 2006
Følger: 140 Følgere: 141 MC-er: 5 Emner: 105 Svar: 1.798
Jeg har simpelthen ikke kræfter til at arrangere flere dage i år - jeg har brugt utroligt meget tid på det.. faktisk siden midt i december, dengang dagene blev booked... Nu vil jeg nyde "bare" at være deltager resten af sæsonen!
Jeg skal nok overbringe jeres kompliment til masterkørene, jeg syntes også de gjore et rigtig godt stykke arbejde.
Men jeg har da tænkt mig at tilgodese de der deltog denne gang, ved at sende dem en e-mail med invitationen, før den bliver offentligt gjort!
En af de ting jeg dog allerede har gjort mig et notat om er:
- at jeg sagtens kunne have haft flere masterkøere med!
- at jeg overvejer muligheden af lave et 3 dages arrangement, jeg ved dog ikke helt hvordan det skal skruges sammen - muligvis med en fælles middagspause, ellers går man nok helt kold!
- at lave noget fælles spisning eller noget om aftenen.
Meeen, nu får vi se.. vil lige bearbejde alle mine indtryk, overvejelser samt feedback..
apr 2005
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 5 Emner: 15 Svar: 492
Trackdays på Padborg, d. 2. og 3.