Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra mindste HK til Max.?
  • Dahl A
    Dahl A Tilmeldt:
    aug 2015

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #1   20. maj 2016 Kommer vel an på hvordan motorcyklen er blevet droslet. Koster vel ikke mere end 1-2 arbejdstimer på værkstedet, hvis ikke du kan fjerne den selv.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.716
    #2   20. maj 2016 Er du lidt fiffig med værktøjet, tager det en times tid at pille det af og så skal cyklen synes bagefter og det skal fjernes fra reg attesten. Hvilken cykel handler det om?

• #3   20. maj 2016 Det er en kawasaki ER-5. Den er dog ikke købt endnu, må lige være helt sikker.

• Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

Emner: 11 Svar: 277
    #4   20. maj 2016 Det kostede mig en del grå hår på min ZZR-1100 i sin tid (købte en tysk 1995 model i 2003). Efter mange og lange undersøgelser af hvad fuk de havde gjort ved den så fandt jeg ud af at de havde boret huller i gas-spjældene. Derved kunne der ikke suges vacuum og dermed gik gaspjældet aldrig i "bund".

Løsning var nogle bøsninger - købt i tyskland - som skulle bankes ned i gasspjældene (derved blev gasspjældet "fyldt ud" indefra).

Dengang var det også populært at have andre knaster på de MCs som skulle drosles "meget" (f.eks. fra 150hk til 98hk).

Så grundigt går de ikke til værks nu om dage så vidt jeg ved.

• #5   20. maj 2016 ER5 er som regel droslet med nogle skiver i indsugningen. Tager maks en time at få dem ud.

Kommentér på:
Fra mindste HK til Max.?

Annonce