468 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Luft under lakken?? Luft under lakken??

Hej jeg har en Marauder fra år 2000. Jeg har lige opdaget en luft bobbel på ca 10 cm i diameter, under lakken på min tank... Ret ærgeligt!!! Jeg er ikke det store geni til motorcykler, så jeg håber der er en, eller flere der kan hjælpe mig...??
Skal jeg ha hele tanken omlakeret eller kan det fikses?? Det skal nok lige nævnes, at der ikke er hul i lakken, og jeg aner ikke hvordan den er kommet.... Tænker, at det måske er tanken der er utæt...??
Jeg er lidt på herrens mark, så jeg håber i vil hjælpe mig...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Luft under lakken??
  • #1   7. jul 2009 Det kan også være forarbejdet som ikke er gjort ordentlig siden at lakken løfter dig. Ser man nogle gange på MC'er osm ahr fået klarlak ud over standard lakken

• #2   7. jul 2009 Ja det kan godt være det er det der er problemet, men den blev omlakeret i 2001, og der har ikke været noget indtil nu.... det har dog været ret varmt så det kan være en årsag...

Har tænkt på at få stafileringer på tanken for at dække lakskaden... Kan det lade sig gøre??

• #3   7. jul 2009 Du er sikker på tanken er tæt, så det ik er benzin der får malingen tll at løfte sig , hvor på tanken er det ?

• #4   7. jul 2009 Det er på fronten af tanken, lidt over midten.... Jeg er lidt nervøs for at det er et lille hul i tanken der har lavet skaden, men det kan jeg ikke sige med sikkerhed, og har ikke noget konkret at have det i, kun, at det er sket inden for de sidste 2 dage...

• #5   7. jul 2009 Gå til en professionel lakerer det er klart hvis du har hul i tanken så skal det jo lukkes og efterfølgende lakeres, hvis det derimod er dårlig bund arbejde fra tidligere lakering ja så man nok nøjes med at slibe området ned og så lakerer den så summa summarum est gå til en prof og få et godt tilbud.. Eller find en brugt og få den malet..

• #7   7. jul 2009 ifølge din profil er din marauder usynlig så, gør det vel knap så meget om finishen i lakken ikke er i top smiley

• #8   8. jul 2009 Hvis min tank er tæret indefra hvad gør jeg så??

• #9   8. jul 2009 Man kan få noget som hedder tank sealer, MEN efter nogen år vil det løsne sig igen og sætte sig i fillter osv

Men det kan da bruges som en løsning i et par år

Man tømmer tanken, tager den af, kommer sealer i, også bevæger man tanken så det kommer rundt der hvor man mener det er nødvendigt

Sealeren er noget ala gummi hud

http://www.streethogs.dk/product_info.php?cPath=27&products_id=459

• #10   8. jul 2009 Tak for hjælpen!!

Kører til en maler imorgen og ser hvad han siger...

Kommentér på:
Luft under lakken??

Annonce