898 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Ørepropper og samtaleanlæg? Ørepropper og samtaleanlæg?
Jeg kører normalt altid med ørepropper, men overvejer at investere i et samtaleanlæg med kæresten (ved godt det kan vise sig at blive et selvmål!).
Mit spørgsmål er, om der er nogen der har erfaringer med at benytte både samtaleanlæg og ørepropper samtidigt. Går lyden fint igennem, eller må man vælge enten propper eller samtaleanlæg? (Det samme spørgsmål gælder i princippet folk der kører med høretelefoner fra GPS).
Mvh. Mikkel
0 synes godt om
aug 2005
Følger: 69 Følgere: 55 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.699
laver hørepropper med højtalere indbygget de virker fint.
jeg har selv et sæt fra dem uden højtalere og der passerer alm. tal lige igenne, men vindstøj filtreres fra....
de er super fede-
maj 2008
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 5 Emner: 53 Svar: 519
Jeg kører også med propper, men har overhovedet ingen problemer med at høre stemmen i GPS'en.
Har også prøvet at føre telefon samtaler, og der er ingen problemer overhovedet, volumen behøver endda ikke engang at være sat til max.
Det er iøvrigt en Cardo jeg bruger.
maj 2009
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 84
Kenneth: Det ser ud til at være en glimrende løsning.
Per M: Det er netop Cardo vi regner med at købe, så det er rigtig godt at høre!
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 336
Når farten bliver høj er det svært at høre hvad der bliver sagt, dette gælder for samtaleanlæg, GPS og telefon, men man kan høre der sker noget og så sætte farten ned til under de 130 så går det faktisk fint nok.
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Emner: 8 Svar: 1.131
Støbte propper, der fatter dine ørehængere lukker meget støj ind, med mindre ørehængerne er bygget med en tyk metalvæg; mine ørehængere af alm. tynd plast i DOT's dertil støbte propper lukker ihvertfald alt for meget støj ind, næsten som at køre uden propper.
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 85 Svar: 849
Ørepropper og samtaleanlæg?