912 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

nyt i der var en der flyttede mc'en nyt i der var en der flyttede mc'en

For nogle uger siden postede jeg et emne.
der var en der flyttede min motorcykel for at få plads til at hun kunne parkere hendes bil. hun stillede den op ad et stakit som man stiller en cykel.
Nu er der sket oget mere.
idag skrev hun en seddel og lagde oven på min mc hvor den stod at der skulle være plads til bilerne kunne parkere, og jeg måtte finde et andet sted at holde.
så jeg løb ned og fik fat i hende (altså talte højt til hende)
men nu har jeg jo fundet ud af hvem der er og har meldt hende til politiet. så må vi se hvad der nu sker

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nyt i der var en der flyttede mc'en
  • #1   5. apr 2010 Det kan hun vel også have ret i da det ikke er alle komuner at mc på bruge parkeringspladser. Undersøg det først. derefter kan det da godt være hun finder på at melde dig for at din mc ikke er helt lovlig? Altså lys, larm osv..

• #3   5. apr 2010 hvis du ellers holder lovlig - så monter da en skivebremselås. så er det da begrænset hvor langt hun kan flytte maskinen. Og den er også bedre sikret mod tyveri. men forstår din frustrationover at hun mener at have fortrinsret til P pladserne. Jeg ville heller ikke finde mig i at uvedkommende, render og flytter på min maskine.

• #4   5. apr 2010 I fangehullet med kællingen.

• #5   5. apr 2010 Hold kæft en nar so! Mage til idiot skal man da lede længe efter.... Jeg havde da bestemt fået fjernet hendes bil op på fortovet og parkeret min kværn hvor hendes bil stod....

• #6   5. apr 2010 ...om ikke andet havde jeg da investeret i en hjullås til biler og monteret på hendes!

• #7   5. apr 2010 det skal lige pointeres at det er en alm villavej uden parkeringsoptegnelse til biler. altså holde parkeret på vejen langs fortorvet

• #8   5. apr 2010 Kristian J
    Hold kæft en nar so! Mage til idiot skal man da lede længe efter.... Jeg havde da bestemt fået fjernet hendes bil op på fortovet og parkeret min kværn hvor hendes bil stod....

DET er også det jeg har mest lyst til smiley

• #9   5. apr 2010 Så skal du da bare gøre det...du kan jo højst få en bøde for at have flyttet hendes ejendom...(hvis man overhovedet kan få bøde for det)

• #10   5. apr 2010 Mage til egoistisk kælling smiley Utroligt at man mener man har mere ret til at parkere end andre...

• #11   5. apr 2010 Få dog en skivebremse lås med alarm i ? Den er godt sikret og kællingen får et chok hvis hun bevæger den smiley

• #12   5. apr 2010 Det samme som Nicolaj smiley .

• #13   5. apr 2010 Jeg er fuldstændig enig med de fleste herinde om at hun er mere end almindeligt småt begavet.

Jeg sidder bare og tænker på hvad politiet kan gøre ved at hun flytter cyklen nogle meter. Det er som nævnt ikke hærværk hvis ikke der sker skade, og brugstyveri er vist også at overdrive lidt. Hvilken overtrædelse begår hun så?

Om ikke andet kan politiet måske ringe og fortælle hende at hun skal stoppe, men jeg hæder mest til at sætte strøm til håndtagene - det kunne sgu være sjovt:-)

• #14   5. apr 2010 Jens, fed tyverri sikring, ombygge en teasergun!!!

• #15   5. apr 2010 Du piller da bare en af hendes fælge af, og sige du skulle bruge den til at parkere din mc op af? - eftersom der ikke er plads til den andre steder - og du jo (har afmonteret) ikke har nogen støttefod smiley

Hvor svært kan det være?

• #16   5. apr 2010 jeg tror jeg ville parkere min mc således at det var helt umuligt for hende at få hendes bil ud. så ville jeg sætte en skivelås på, og så ellers vente. risikoen er at hun vælter mcen... men det skal hun erstatte. uanset hvordan folk parkere lovligt eller ulovligt skal man erstatte hvis man påkører et stille stående kørertøj.

• #17   5. apr 2010 nu er jeg jo ikke typen der bær nag eller er hævn tørstig menn jeg havet hjulpet hinde med at pudse bilen i BREMSEVÆSKE så er den fin blank lige bagefter ;o)

• #18   5. apr 2010 En mc har ret til EN kørebane på vejen og skal ikke dele den med en bil! Også derfor vi ikke må køre op på siden af en bil hvis der kun er et spor!
    Hvis der i det område er lavet en speciel afdeling til mc og det står i ejerforeningens regler at sådan er det, så må man respektere det!
    MEN MAN RØRER BARE IKKE EN ANDENS MC, SÅ KOMMER DER KÆDER PÅ BORDET!

• #19   5. apr 2010 Hold dig fra hendes bil. Ikke sikkert der sker noget. Men hun lyder til at kunne finde på noget som du "lige pludselig" har lavet ved hendes bil og så kræver hun erstatning....

• #20   5. apr 2010 lås din cykel..og hold øje og vent. rør ikke hendes bil. da det vil kunne blive brugt imod dig. men vent og se hvad der sker når hu n opdager den er låst..evt film det.. smiley og lig det her ind smiley

• #21   5. apr 2010 Jeg er godt inde i det der, for da jeg tog kortet i 79, var jeg tæt på at dumpe på spørgsmålet! Hvor meget plads skal du have til at overhale?

Svar kommer senere, men kom med et bud?

• #22   5. apr 2010 Der skal jo også være plads til cykler inde på højre side, synes jeg!

• #23   5. apr 2010 Nå, fik slettet mit indlæg ved en fejl, kan ikke genskabe det i dette forum, MEN som svar,
    § 15. Kørende skal under hensyntagen til anden færdsel og forholdene i øvrigt holde så langt til højre som muligt.

§ 21. Stk. 3. Den overhalende skal holde tilstrækkelig afstand til siden mellem sit køretøj og det køretøj, der overhales.

§ 22. Når en foran kørende bliver opmærksom på, at en bagfra kommende vil overhale til venstre, skal den pågældende holde så langt til højre som muligt og må ikke øge hastigheden.

Og i øvrigt, skal du jo kun efterlade plads til andre, hvis det er nødvendigt. du kører jo heller ikke ud af en landevej, i den modsatte vognbane, fordi der skal laves plads til en fodgænger, med en barnevogn, 1 cyklist på en kristiania cykel

smiley

• #24   5. apr 2010 lov paragrafferne, er der naturligvis klippet lidt i!

• #25   5. apr 2010 Og man skal huske at tage gassen af for at hjælpe MCerne sikkert forbi, og det er nok den mest tåbelige regel jeg har hørt om........

Kommentér på:
nyt i der var en der flyttede mc'en

Annonce