Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  styrdæmper
  • #1   29. jun 2010 Nogen cykler har tendens til woblen og det giver sig så udslag i at styret ryster og det dæmper en styrdæmper, nogen er elektroniske og nogen er manuelle med justerbar modstand!

• #2   29. jun 2010 2 ting en styr dæmper gør kæmpe forskæl på er, når du køre med en person bagpå, og de gør ting de ikke burde i svingene mærker du det ikke lige så slemt.
    Og her kommer den alt afgørende når du køre på bane på vej ud af svingene når du går på gassen forhjulet er let løftet kan du nemt få noget slinger i valsen.

• #3   29. jun 2010 okey mange tak for svar smiley

• #4   30. jun 2010 Du fortryder ikke at du sætter en på. Som jeg har forstået er det især på maskiner med mange kræfter man bruger dem, men selv på min szr med 48hk, har det gjort en verden til forskel, meget "blødere" når man både går ind og ud af et sving..

• #5   30. jun 2010 En styrdæmper er ren symptom behandling, hvis du oplever at din cykel er urolig, og slår med styret, er det din affjedring der skal arbejdes på.
    Du kan godt fjerne symptomerne med en styrdæmper, med det ændrer ikke på at din cykel er sat forkert op til din kørsel.

Så tyg lidt på den.

• #6   30. jun 2010 - Unbreakable MC Arnbitter -
    den er nu rar at have når man sætter forhjulet ned med mere end 100km/t hvis man skulle være så uheldig at komme til at løfte det ;o)

• #7   30. jun 2010 Sportscykler blev indtil for nylig leveret uden. F.eks. er ZX-10R 04/05 og ZX-6R 07/08 ikke standardmonteret med styrdæmper. Derfor nok lidt overkill at sætte en på, hvis man ikke rigtig ved hvilken funktion man skal forvente.

• #8   30. jun 2010 rene N: Du har vist ikke prøvet det på egen krop???

• #9   30. jun 2010 På GSXR1000 K8 koster den jo en 4-5.000,- så man må da håbe den virker og er relevant!

• #11   30. jun 2010 Jeg har prøvet at blive trukket op på tanken af en tankslapper. Der hjalp det ikke rigtig noget at holde fast... Blev kastet i astfalten kort efter, en styrdæmper kunne måske have redet min r... Måske ikke... Hvis jeg der i mod, havde fulgt de kloges råd, og ladet styret slå det, det vil og give gas for at tage vægten af forhjulet, var chancen for at rede den større.
    Mange fraråder faktisk at man prøver at stoppe slappers ved at holde fast selv...

• #12   30. jun 2010 Rune har fat i noget der, en cykel i fart er i naturlig balance, og vil altid forsøge at komme tilbage til den.

De fleste fejl sker pga af føren og dennes manglende forståelse for hvordan fysikken bag virker.

• #13   30. jun 2010 Hvis en bike wobler, så retter man sig op og holder en konstant fart så skulle det gå i sig selv, sagde man for 25 år siden, men på en bane er det måske anderledes da man jo kører til grænsen og således ikke rigtigt har noget spillerum at gi af der!

• #14   30. jun 2010 lidt ligesom med motorcross. hvis ikke affjedringen er rigtig mister man net 1-2 sek. fordi den ikke passer rigtigt til en. før jeg fik hævet min forgaffel 10mm kørte min maskine fik men efter kunne jeg tydeligt mærke forskel. landede bedre. og kørte sving hurtiger. manger bare at få justeret hårdhed...

så er på sin vis enig med - Unbreakable MC Arnbitter -

min baby gixxer skal havde en justering af hårdhed inden jeg tænker på at købe styrdæmper. men det en cool ting som helt sikkert lige giver lidt extra control især hvis resten af maskinen er justeret til en

• #15   30. jun 2010 Man kan også bare købe en öhlins styrdæmper for lirens skyld , aner ikke en fis om hvad den gør men den ser fin ud og jeg er glad for den :=))

• #16   30. jun 2010 tusind tak for de mange svar, det har hjulpet mig meget....
    men nu er sagen den at jeg er igang med at bygge en street fighter og den skal selvf. have et bredt fighter styr på..
    men tror jeg skal have en på bare for synets skyld..hehe

• #17   30. jun 2010 Overvej evt. en Hyperpro, der kun er modstand i når der er brug for det, og ikke genere ved alm. kørsel.

• #18   30. jun 2010 honda fighter .
    Bare lige så vi er enige ..

mit inlæg var ironi :=))

• #19   30. jun 2010 ja okey, men syntes nu den ser rigtig nice ud sån en styrdæmper smiley

Kommentér på:
styrdæmper

Annonce