1.431 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

jeg er ked af mit firmas ligegyldighed jeg er ked af mit firmas ligegyldighed

jeg arbejder i et firma der også lægger asfalt ud og jeg så den kedelige meddelse om at der var en påkørsel med dødelig udgang fordi man ikke havde afmærket maskinen det er noget svineri men politiet har et stort forklarings problem da flere borgere havde ringet ind og fortalt at maskinen stod der uden afmærkning

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg er ked af mit firmas ligegyldighed
  • #1   20. sep 2010 sidder selv og ser det på tv2 fyn nu . det er bare så frygteligt at det kunne være undgået hvis bare en af flere instanser havde tænkt sig om !

• #2   20. sep 2010 ja 2 lamper og 2 minutters opsætning kunne havde reddet et liv den dag....

meget trist at folk der parkerer 20 tons i en mørk vejkant ikke lige gider sørge for at makere deres maskiner inden de gå hjem... trist..

trist syntes jeg....

mvh

• #3   20. sep 2010 men hvad firma og medarbejder jeg går ud fra at de må arbejde på vejen så ved de også hvordan man afmærker en maskine der står på vejen

• #4   20. sep 2010 Tja slamsugeren ude i vores område er ikke bleg for at parkere i udgangen af et skarpt højresving hvor man ikke kan se rundt i uden afmærkning i det kvarter han er om at tømme septiktanken.

En ulykke der venter på at ske... men uforståeligt for chauføren selv????

• #5   21. sep 2010 min bettebror mistede næsten livet 6 år siden ved en ligende ulykke hvor spaden kørte en vejtrummel ud på en hovedvej i tæt tåge med intet lys på for at parkere den i morgen trafikken smiley han er hjerneskadet den dag i dag

• #6   21. sep 2010 Sjovt hvad vagthavende på politigården kan klare over tlf. på 2 min. Der blev kloakeret for enden af min grusvej for et par år siden. I lørdags opdagede jeg et hul i asfalten og prøvede at få fat på kommunen tidligt om morgenen,men de svarede selvfølgelig ikke,så jeg ringede til politiet. De fik fat på dem i løbet af 2 min. og da jeg kom hjem fra ring djursland senere havde de været der og afmærket hullet. I mit tilfælde kunne det godt vente til mandag. Det er sgu underligt der kan være så stor forskel på tankevirksomheden hos nogle politifolk smiley

• #7   21. sep 2010 denne tragiske ulykke kunne være undgået med et telefon opkald til firmaet,de 30 sek. må ordensmagten da kunne finde.
    det er nok ikke firmaet man skal klandre for den manglende afmærkning nok nærmere de folk som er på dette asfalthold, tror at alle deres hold har fået instrukser om at de skal afmærke deres køretøjer

• #8   21. sep 2010 ja tragisk men han lever er en anden person men han lever smiley

• #9   24. sep 2010 køb en stor pakke tudekiks og del dem, flere havde jo set maskinen så helt usynlig var den jo ikke !!! man skal køre efter forholdene ikke omvendt

• #10   24. sep 2010 Bodie : ??? tror du at der måske er forskel på nat og dag ? sikke en kommentar !

Kommentér på:
jeg er ked af mit firmas ligegyldighed

Annonce