1.396 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

kristian k
kristian k
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

syn + afgift af custom hayabusa syn + afgift af custom hayabusa

overvejer at købe en custombygget hayabusa i usa med mega bredt bagdæk. hvordan ser de kære synsfolk på dette? og hvad skal man forvente at afgiften vil lyde på?

på forhånd tak

se evt. link til hayabusaen..
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzuki-Hayabusa-Suzuki-2008-Hayabusa-GSX-1300R-Custom-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem20b3ed0947QQitemZ140457609543QQptZUSQ5fmotorcycles

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  syn + afgift af custom hayabusa
  • #1   30. sep 2010 han har vel den originale bagsvinger, som du kan få med.. så er det jo ingen problem..

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #2   30. sep 2010 Så vil jeg spørge på en anden måde.

Hvordan vil du have det med at køre på en MC hvor bagdækket sidder 3cm forskudt fra midten af cyklen?

Som udgangspunkt får du den aldrig synet i DK uden du skifter til den originale bagsvinger - og bliver du set med det der bagdæk bliver du flået i synshallen med det samme.

• kristian k
    kristian k Tilmeldt:
    aug 2007

#3   30. sep 2010 hvordan ser du at det er forskudt fra mitten? står det et sted eller er det på øjemål?

• #4   30. sep 2010 Nu kan de så godt finde ud af at "centrere" baghjulet på de ombygninger Sajmon, ikke alle, men en del af dem kan.
    Synet i DK, næppe smiley

• #5   30. sep 2010 kan ikke forstille mig der kan være de bedste køreenskaber med den sut der...

mvh

• #6   30. sep 2010 Prøv at kigge på det 4 sidste billede, det baghjul er sku ikke centreret... Men om det er 2,3,4 eller 5cm er svært at sige...

Men den busa kan da ikke bruges til andet end køre lige ud... Jeg tvivler på den kan ligges ret meget ned i svingene...

/ Bülow...

• #7   30. sep 2010 Bülow først ville jeg havde sagt, den så centreret ud, det der snyder er nok vinklen på billedet.
    Men hvis man kigger på de bagerste fodhviler, så sidder dækket en "smule" til højre for midten.

• kristian k
    kristian k Tilmeldt:
    aug 2007

#8   30. sep 2010 hvis man følger center af baglygtn, synes jeg den ser ud til at ramme midten af dækket.... men, det går altså ikke i synshallen??

• #9   30. sep 2010 Og hvad er der galt med at ha bagdæk er er minimun 300 i bredden :o)

• #10   30. sep 2010 en ting det er at du for aldrig en nyer cykel fra usa på plader her hjemme
    da den ikke overholder de nye eu regler. købe en tysker og for bagsvinger og hjul hjem fra usa så kan det la sig gøre

• #11   30. sep 2010 Eller køben billig dansk cykel og så køber du hjul og svinger kittet i usa og så er du kørende
    Hvis cyklen skal ind i dk skal den være godkendt i et eu land

• #12   30. sep 2010 Rolf: Der er ikke noget galt med et bagdæk over 300mm, når bare det paser til cyklen og dens køreegenskaber... Er sikker på din fede honda figther svinger en del bedre end en standart hayabusa med anden svinger og bredt gummi i bag...

Brian: Præcis... Jeg måtte også lige kigge lidt ekstra efter... Men der er nok en grund til at der ikk er taget et billede direkte bagfra...

/ Bulow

Kommentér på:
syn + afgift af custom hayabusa

Annonce