873 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Forhandler af hjelme Forhandler af hjelme
Jeg skal ud og have en ny hjelm, da den jeg har nu er for stor og aldrig har siddet 100% ordenligt.
Jeg vil gerne prøve en masse forskellige mærker, men jeg gider ikke, at kører hele sjælland rundt.
Så hvilken mc forhandler på sjælland har flest forskellige hjelme mærker?
Forhånd tak.
Daniel
0 synes godt om
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 122 MC-er: 4 Emner: 230 Svar: 2.712
Tag en tur til Louis og Polo-Motorrad i Lübeck. SÅ har du et ordentligt, til den rette pris, udvalg!
Sidst jeg kiggede var det bybus bus 31 retning Lübeck Lohmühlenplatz fra Holstentor, hvor Skanrejser holder.
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 912
Så støt de danske forretninger, ellers er de væk en dag . . . . .
okt 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 371
Når de engang får lært at sætte et ordentligt prisniveau...
blot mine 5 cent
mvh
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 44
Jeg vil gerne støtte de danske butikker.
Og jeg har købt næsten alt mit udstyr (hansker, støvler, hjelm, rygskjold) hos danske forhandlere.
Min dragt har jeg dog købt hos FC-Moto, da Køge MC sagde, at den model ikke fandtes selvom, at jeg gav dem mærke og style. Men jeg gav dem chancen for, at få den hjem og tjene lidt dollars
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 912
Tænk ikke at kunne gå ned og lige kikke og købe et filter eller tændrør, fordi cyklen lige pluselig strejker en fredag, men skal vente i 2 til 5 dage på at det kommer. det vil sgu være surt....... især hvis det er forkert det der kommer he he
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 122 MC-er: 4 Emner: 230 Svar: 2.712
Tricket ved ikke at skulle stå og mangle stumper, er lige og se på hvad man skal bruge af sliddele/olie en gang i melllem, også bestille det hjem på éen gang, og hvis batteriet lige skulle gå ned, er Thansen aldrig langt væk
De danske forhandlere skulle derimod indse at internethandel er opfundet, og ikke går væk.
Det må de bare indrette sig efter og skrabe ethvert fordyrende element væk, e.g. måske ikke at lægge inde med en masse usælgeligt mærketøj, som ikke kun skal konkurrere mod nethandlen, men også Thansen og Lidl som også tager markedsandele.
Løsningen for dem er at slå sig sammen i kæder som køber fælles ind, eller gå sammen med bilværkstederne/forhandlerne, så lejen kommer ned.
Enhver forhandler vil køre sit eget, ser det ud til, men markedet er simpelthen ikke stort nok, og nethandlen har bare accentureret den udvikling.
Gad vide hvor stor % del af tøj og tilbehør som kommer fra Louis og de andre.
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 44
Men hvis jeg ser noget, som jeg godt kan lide og det sidder godt. Så har jeg det med bare at købe det. Istedet for lige, at gå hjem og tjekke på nettet først.
Men nu er det ikke de danske forhandleres skyld, at alting er dyrere her i dk. Det kan man takke nogle helt andre for. Og jeg tror ikke, at de kører på mc
Forhandler af hjelme